Philippe-Emmanuel Jean, „Peugeot“ ženklo vadovas, kalbėdamasis su autoexpress.co.uk prisipažino, kad niekas koncerno viduje nesitikėjo, kad koncepcinis automobilis sulauks tokios sėkmės.

„Tikėjomės pozityvios reakcijos, bet toks entuziazmas ir dėmesys buvo siurprizas mums“, – kalbėjo vyras.

Vienas iš tokių dėmesio objektų tapo internete pasirašoma peticija, kuria gamintojas raginamas koncepcinį modelį paversti serijiniu. Šiai dienai joje yra daugiau nei 60 tūkst. parašų. Ir ženklo vadovas patvirtino, kad jeigu joje atsiras 500 tūkst. parašų, „e-Legend“ išties pasieks konvejerį.

Kol kas rankomis surinktas anglies pluošto kėbulą turintis „e-Legend“ išlieka vienu vieninteliu tokiu modeliu. Jis turi 100 kWh talpos bateriją, leidžiančią viena įkrova nuvažiuoti apie 500 km. Du elektros motorai yra ant kiekvienos ratų ašies, o iki 100 km/val., sako prancūzai, šis modelis pagreitėja per mažiau nei 4 sekundes, mat bendra abiejų variklių galia siekia 456 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)