aA
Vieną iš 30 pasaulyje esančių „Volkswagen Polo GTI R5“ įsigijęs lenktynininkas Vytautas Švedas nauju pirkiniu itin džiaugiasi. „Nemuno žiede“ susirinkusiems žurnalistams jis pasakojo, kad kone metus laiko truko derybos ir pasiruošimas tokio ralio automobilio įsigijimui. Visgi artimiausiame – Žemaitijos – ralyje jis ir šturmanas Žilvinas Sakalauskas šiuo automobiliu dar nevažiuos.
Vytautas Švedas (kairėje) ir Žilvinas Sakalauskas greta naujojo "Volkswagen Polo GTI R5"
© DELFI

„Kai pradėjome svarstyti apie šio automobilio įsigijimą, kalbos buvo dėl galimybės jį gauti, o ne dėl nuolaidos“, – juokėsi V. Švedas, prisipažinęs, kad tokio automobilio, kaip šis, jis laukė maždaug 19 metų.

Iškilmingai pristatę šviežiai gautą ralio automobilį, lenktynininkai pasakojo, kad po šio kapotu – kuklus 1,6 l darbinio tūrio 200 kW galios variklis, generuojantis 400 Nm sukimo momentą ir turintis visus varančiuosius ratus.

Iki 100 km/val. vos daugiau nei 1,2 t sveriantis automobilis pagreitėja per 4,1 sek., o maksimalus jo greitis – 195 km/val. Toks automobilis kainuoja tikrai nepigiai – jo kaina prasideda nuo 190 tūkst. eurų.

„Jūs automobilį matote pirmą kartą, ir mes – beveik pirmą. Dar nė sėdynės nėra ištupėtos, nekantru patiems išbandyti šį automobilį“, – juokavo Ž. Sakalauskas.

Nepaisant to, kad nekantru abiem, artėjantį savaitgalį prasidėsiančiame Žemaitijos ralyje V. Švedas ir Ž. Sakalauskas su „Polo GTI R5“ dalyvauti negalės.

„Pritrūko laiko, šiokie tokie techniniai niuansai iš gamintojo pusės mums neleidžia dalyvauti. Tad bus treniruotė su kitu R5 klasės automobiliu, „Škoda“, – kalbėjo V. Švedas.

Jis išdavė, kad greičiausiai „Polo GTI R5“ startuos jau Lenkijos Europos ralio čempionato etape, o Lietuvoje pirmasis startas greičiausiai laukia Elektrėnų ralyje.

„Pernai Elektrėnuose buvo septyniolika R5 klasės automobilių, tai jeigu nenuvažiuosite iki Lenkijos, kur vyks Europos ralio čempionato etapas, tikrai pamatysite nemažai jų Elektrėnuose ir šiemet“, – sakė lenktynininkas.

Nepaisant to, kad šiuo automobiliu ralyje komanda nevažiuos, lenktynininkas džiaugėsi, kad įsėdęs į R5 jis jaučiasi taip, tarsi būtų namuose, labai patogiai ir taip, tarsi gamykloje būtų žinotas jo ūgis ir viskas salone pritaikyta jam.

„Net ir vairas turi kur kas daugiau valdiklių. Atskirą pultelį su reikalinga informacija turi ir Žilvinas“, – kalbėjo V. Švedas, lygindamas turimą naują „Volkswagen“ modelį lygindamas su „Škoda“, kuria teks važiuoti Žemaitijos ralyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.