Įrašas apie aukcioną, kuriame už pradinę 163,24 mln. juanių (23,6 mln. JAV dolerių) kainą parduodama dantų pasta „Tianqi“ ir jos gamintoja „Guangxi Aoqili“, pasirodė antradienį.

Aukcione parduodamas turtas taip pat apima penkiasdešimt septynis su „Tianqi“ susijusius prekių ženklus, pramoninės paskirties nekilnojamąjį turtą ir gamybos įrangą.

Pranešime apie aukcioną nepaaiškinta, kodėl parduodama bendrovė ar kodėl buvo nuspręsta ją parduoti per „Taobao“.

Per pirmąjį aukciono ratą bendrovė nebuvo parduota, nes užsiregistravo tik du pirkėjai. Pagal aukciono sąlygas pirkėjas turės per mėnesį po bendrovės pardavimo atnaujinti „Tianqi“ gamybą.

Didžiausio populiarumo „Tianqi“ buvo sulaukusi šio amžiaus pradžioje, tačiau vėliau užleido pozicijas konkurentams.

„Taobao“ valdo didžiulę Kinijos vartotojų tarpusavio prekybos rinkos dalį. Portale vykdomų sandorių vertė siekia milijardus JAV dolerių. Čia galima įsigyti bet ką – ir juvelyrinių dirbinių, ir įmonių akcijų, ir sraigtasparnių, ir net žarnyno dujų buteliuke.

Portalu naudojasi, be kita ko, teismai, mėginantys aukcione parduoti bankrutavusių įmonių turtą, Pavyzdžiui, 2017 metais pirkėjams buvo pasiūlyti nebeveikiančios krovinių gabenimo bendrovės krovininiai orlaiviai „Boeing 747“.

Oficialios Kinijos naujienų agentūros „Xinhua“ duomenimis, teismų prekybos platforma portale buvo sukurta 2012 metais ir joje užsiregistravo dauguma teismų. Tai pirkėjams leido sutaupyti milijardus juanių – „Taobao“ sako, jog tokiems sandoriams netaiko jokių komisinių mokesčių.