Pagal drabužį sutinka – pagal dainą palydi. Ši taisyklė tinka „Eurovizijai“. Girdi, tam ji ir yra ne šiaip „EuroBALSAS“, bet „EuroVIZIJA“. Tačiau pripažinkime ir tai, kad sceninio kostiumo korta šiame konkurse veikia pirmas dešimt sekundžių. Nebent apsirengimas yra spektaklio dalis. Tarkime, islandai „Hatari“ – demonizuoti eksperimentinės teritorijos troliai, tvirtinę, kad „neapykanta nugalės“, būtų nesuprasti be savo spygliuotų antkaklių, sado-mazo diržų, grandinių ir kitų simbolių.

Kipro atstovė Tamta dainavo ne tai, kas uždegtų ugnį Marilyn Mansono židinyje, tačiau ji puikiai žino, kad „seksas parduoda“, todėl kūrinio eigoje išsilukšteno iš latekso švarko ir atrodė taip, kaip prieš kelis dešimtmečius ant scenos galėjo atrodyti nebent Madonna.

Madonna Eurovizijoje

Gi pati popmuzikos karalienė Madonna šįkart rinkosi miksą iš steampunk‘o, gladiatorių ir „Games of Thrones“ – ji vis dar išlieka bloga mergaite.

Viešnios atvykimas, kurį britų agentūros „10 Strategies“ duomenimis finansavo Izraelio-Kanados milijardierius Sylvanas Adamsas, kainavo 1,15 mln. eurų. Jei matuosime fragmentiškai sugaištu karalienės laiku scenoje – visai neblogai.

Dar pridėjus šimtus milijonų žiūrovų, stebinčių „Euroviziją“ – naują albumą pristačiusiai atlikėjai vakarėlis turėjo patikti. Tik moralinės pagirios šiandien turėtų būti nelengvos: pasaulio žiniasklaida Madonnos šou pavadino fiasko. Šaipėsi, kad visa laimė, jog jos pasirodymas neturėjo numerio, kuriuo galima balsuoti, nes VISI konkursantai sudainavo geriau už ją.

Gali būti, kad popikonos akcijos po šio pasirodymo kris. Gali būti priešingai – tie, kurie galvojo, kad 60-metė diva jau neteko savo žavesio, užsinorės ją dar kartą pamatyti ant scenos. Tai neturėtų stebinti – Madonna kieta jau vien dėl to, kad ji yra Madonna. Visą gyvenimą atlikėją skalbė už drąsą, gašlų elgesį, provokuojančius šou ir blogą skonį. Bet ji pasiekė savo zenitą ir karjeros baigti dar neketina.

Eurovizijos finalas. Olandija: Duncanas Laurence – Arcade

Realiai Madonna buvo tobulas Izraelio pasirinkimas finalui, nes ji puikiausiai atitiko visą tą „eurovizinį“ balaganą. Dainavimas pro šalį dirgina nebent tuos, kurie turi šiokią tokią klausą. O kiek jos neturi? Šis skaičius turėtų būti įspūdingas, sprendžiant pagal pusfinalių balsavimo rezultatus.

Kodėl į finalą pateko išties prastai pusfinalyje padainavusi pusę milijono sekėjų turinti Albanijos influencerė? Arba norvegai, įstrigę 9-ajame dešimtmetyje? Pagaliau – San Marinas, kuris sukūrė šiokį tokį šou, bet vokaliai būtų niekaip neįveikęs net „Lietuvos talentų“ pirmojo atrankos etapo. Say Na Na Na! Ką ir bepridurti.

Lietuvai antrajame pusfinalyje atstovavusiam Jurijui Veklenko iki finalo pristigo labai nedaug – jis liko 11-as. Apmaudu jau vien dėl to, kad finalas – ne tik asmeninis įvertinimas, bet ir galimybė būti išgirstam, pamatytam gerokai didesnės auditorijos, mat pusfinaliams ne visos šalys skiria tiek dėmesio, kiek Lietuva. Vokietija, pavyzdžiui, transliuoja pusfinalius ne pagrindinių, bet dukterinių TV kanalų eteryje.

Jurijaus pasirodymą Vokietijos komentatorius 71-erių Peteris Urbanas pavadino „monotonišku“. Lietuviai apie saviškį pasakė kur kas daugiau. Žinoma, vėl nuskambėjo nenurungiamas „Taip ir sakiau!“

„Taip ir sakiau“ – ko ten važiuoti, jei nesugebame net vizualizacijų padaryti.

„Taip ir sakiau“ – kas tas Jurijus, reikėjo siųsti ką nors kita.

„Taip ir sakiau“ – viskas nupirkta.

Ir pagrindinis „Taip ir sakiau“ – kas gali laimėti šitaip apsirengęs!!!

Antrasis Eurovizijos pusfinalis: Lietuva – Jurijus Veklenko

Šalyje, kuri turi tris milijonus stilistų, be jokios abejonės, juodos kelnės ir juodi marškinėliai neturi šansų išsigelbėti.

Tokiais drabužiais vilkėdamas Jurijus galėjo bėgti su liūtais. Bet šįkart tai buvo ne savana, o „Eurovizijos“ scena. Išeitų, publika iš Jurijaus tikėjosi bent šiokio tokio Rigdigdaj su kaspinėliu šone.

O kaip jums švedas, vilkėjęs juodus marškinėlius ir juodas kelnes? Arba ispanas – analogiškas variantas. Britas – juodi marškinėliai, juodos kelnės plius odinė striukė. Estijos atstovas – odinė striukė, juodos kelnės? Ar tai buvo labai originalu ir nekasdieniška?

Nyderlandų atstovas laimėjo su džinsais. Taigi, ar tikrai drabužiai yra TOKIE visa lemiantys? Mieliau tikėsiu, kad „Eurovizijos“ nelaimime dėl savo prasto šalies įvaizdžio, atmestinio valstybinio sektoriaus dėmesio šiam politiniam konkursui, skurdžių investicijų į savireklamą.

O šiemet Tel Avivo „Eurovizijoje“ geriausiai Lietuvą pareklamavo supermodelis, renginio vedėja Bar Refaeli. Ačiū jai, pasidalinusiai su pasauliu, kad geresnioji jos pusė – lietuviška. Kaip medumi patepė.

Jurijaus medaus ne visiems užteko, tačiau jis irgi buvo nebloga reklama: mūsų šalį atstovavo vakarietiškas, šaunus, nuoširdus, lengvai bendraujantis, talentingas vaikinas. Jis pasirodė garbingai. Galime tik pasidžiaugti, kad turime tokį stiprų vokalistą. Tel Avive jis padainavo geriau už Madonną. Ir tai oficialu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)