aA
Nusprendžiau jums parašyti po nesėkmingų apsipirkimų internetu, po kurių supratau, koks tai yra rizikingas dalykas ir dažnai pirkėjas, įsigijęs sugadintą prekę, praktiškai neturi galimybių apginti savo teisių.
© Shutterstock nuotr.

Dažnai tenka pastebėti statistiką, kad lietuviai Europos kontekste dar atsilieka apsipirkdami internetu, tačiau po savo patirties aš taip pat pradėjau atsargiau žiūrėti į šį apsipirkimo būdą.

Kalbant konkrečiau, vasario mėnesį įsigijau iš vienos populiarios internetinės parduotuvės televizorių su pristatymu į namus, o išpakavusi ir jį įjungusi pamačiau, kad jis sudaužytas. Deja, pardavėjas keisti prekę ar grąžinti pinigus atsisakė.

Žinoma, kreipiausi į VVTAT, atlikau veiksmus, kuriuos galėjau atlikti, kol kas jokių rezultatų. Tačiau supratau, kokias klaidas dariau apsipirkdama internetu. Manau, absoliuti dauguma jas daro ir kad nesėkmingo apsipirkimo atveju beveik neįmanoma apginti savo teisių. Labai nuliūdino tokia padėtis, todėl kitą kartą būsiu atidesnė ne tik aš, bet ir noriu įspėti kitus atidžiau rinktis iš kur įsigyjate prekę.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.