Be sustojusios „Boeing 737 Max“ gamybos, į nuostolius įtraukiami ir programinės įrangos atnaujinimai bei darbuotojų apmokymai. Bendrovės pirmojo ketvirčio pelnas sudarė 2,1 mlrd. dolerių, arba 13,2 proc. mažiau nei tuo pat metu pernai. Pajamos smuko 2 proc. iki 22,9 mlrd. dolerių.

Visgi, pabrėžė „Boeing“, šiuo metu yra daroma pažanga atnaujinant orlaivių programinę įrangą, o naujieji lėktuvai jau atliko 135 bandomuosius skrydžius. Būtent programinė įranga, mano ekspertai, sukėlė dvi katastrofas Indonezijoje ir Etiopijoje, kurioje žuvo daugiau nei 300 žmonių.

Pasak „Boeing“ generalinio direktoriaus Denniso Muilenburgo, įmonė dabar yra susitelkusi ties orlaivių saugumu ir pasitikėjimo susigrąžinimu.

„Visa bendrovė, mes visi esame susitelkę ties saugumu, ties „737 Max“ sugrąžinimu į oro erdvę ir klientų, reguliuotojų bei visos skraidančios visuomenės pasitikėjimo susigrąžinimu“, – teigė D. Muilenburgas.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max“ orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus paaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air“ ir Etiopijos „Ethiopian Airlines“ pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)