aA
Dizaino pasaulyje daugiau nieko nereikia sakyti: „Red Dot“ ir taškas. Į automobilių rinką elegantiškai įplaukusi naujoji „Mazda3“ šiemet pelnė „Red Dot“ pagrindinį trofėjų – „Geriausias iš geriausių“ („Best of the Best“), skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Mazda 3" pelnė pagrindinį "RED Dot" dizaino prizą
© Vytautas Pilkauskas

Svarbiausias konkurso apdovanojimas yra skiriamas produktams, kurių dizainą vertintojai pripažįsta kaip ypač inovatyvų ir vizionierišką. Šį prizą gavęs naujosios kartos kompaktiškas hečbekas „Mazda3“ prisijungė prie kitų „Mazda“ modelių, kuriems „Kodo“ dizaino kalba ir „Soul of Motion“ filosofija atnešė pripažinimą dizaino pasaulyje.

Kurdami naująją „Mazda 3“, dizaineriai atkūrė japonišką formų paprastumą ir vientisumą, kuomet glotnios linijos suformuoja ramų, lygų, aplinkai atvirą paviršių. „Mažiau yra daugiau“ požiūrį atspindi tokie komponentai, kaip priekiniai ir galiniai žibintai, prisidedantys prie stiliaus, išlaisvinto nuo bet kokių nereikalingų elementų, grynumo.

„Mazda3“ bus pirmasis gamintojo modelis, vartotojams siūlomas su ypatingu „Skyactix-X“ benzininiu varikliu, apdovanotu visomis benzininio variklio dinamiškumo ir dyzelinio variklio našumo savybėmis.

Tarptautinė „Red Dot“ konkurso komisija „Geriausias iš geriausių“ kategorijai atrinko mažiau nei 100 produktų iš daugiau nei 5500 pretendentų, kuriuos pateikė 55 šalys. Tarp geriausiųjų atrankos kriterijų – inovatyvumas, funkcionalumas, ergonomiškumas ir ilgaamžiškumas.

Savąjį „Red Dot“ trofėjų „Mazda“ drauge su kitais nugalėtojais atsiims liepos 8 d., oficialios ceremonijos Esene (Vokietija) metu. Vėliau „Mazda 3“ papildys Eseno „Red Dot“ muziejaus ekspoziciją ir taps vienu iš metinio „Red Dot“ leidinio elementų.

„Mazda3“ iškovotas apdovanojimas – jau septintasis „Mazda“ modelių, kuriamų pagal „Kodo“ dizaino filosofiją, pelnytas „Red Dot“ prizas. Ankstesni modeliai-laureatai – 2013-ųjų „Mazda6“, ankstesnės kartos „Mazda3“ (2014 m.), CX-3, „Mazda2“ ir MX-5 kabrioletas su minkštu stogu (2015 m.) ir MX-5 RF 2017-aisiais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.