aA
„ESmotorsport-LabasGas“ komandos lenktynininkas Rokas Baciuška sėkmingai tęsia pasiruošimą pirmajam Pasaulio ralio-kroso čempionato etapui Abu Dabyje. Trečiadienį lietuvis turėjo progą susipažinti su legendine Formulės 1Yas Marina” trasos dalimis, kurios bus naudojamos ir Pasaulio ralio kroso čempionatui, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Rokas Baciuška įvertino "Yas Marina" trasą
© Vytautas Pilkauskas

Nors „Formulės 1“ lenktynėse naudojamos Abu Dabio trasos ilgis yra net 5,5 km, Pasaulio ralio-kroso čempionatui naudojama tik nedidelė dalis trasos. Vienas rato ilgis čia yra vos 1,2 km. Apėjęs trasą su komandos technikos direktoriumi Sebastien Lesonneur, sportininkas neslėpė susižavėjimo ja. Rokas Baciuška įvertino legendinės „Yas Marina“ trasos kiekvieną metrą, posūkį bei dėliojosi galimas strategijas lenktynių dienoms. Šioje trasoje ralio-kroso varžybos vyks pirmą kartą, tad tai nauja trasa visiems dalyviams.

Pasivaikščiojus po 50000 žiūrovų talpinančią Abu Dabio trasą, lietuvis neslėpė susižavėjimo ja. Jo nuomone, nuo penktadienio prasidės įdomios kovos.

„Pasivaikščiojus trasa, įspūdžiai – stulbinantys. Laukia įdomi patirtis. Pirmas pastebėjimas, kad labai daug asfalto. Tad manau, kad man labai tiks. Taip pat atkreipiau dėmesį į tai, kad turi labai daug posūkių. Keletas posūkių yra tokių, kurie nulems lenkimus bei visą lenktynių eigą. Jei startuosi gerai, tuomet pavyks ir gerai suvažiuoti. Blogai startuosi, teks kovoti su priešininkais dėl geresnių pozicijų“, – dėstė mintis R. Baciuška.

Pagrindinį trasos pliusą „ESmotorsport-LabasGas“ lenktynininkas įvardino jos plotį.

„Šios trasos pliusas yra tai, kad kiekvienas lenktynininkas turi daug šansų aplenkti priešininką. Ji yra plati, dėlto visi gražiai sutilps, galima rinktis įvairias posūkių įveikimo trajektorijas, priklausomai nuo lenktynių strategijos, todėl galbūt bus mažiau kontaktų, nes kuo siauresnė trasos trajektorija, tuo automobiliams sunkiau įtilpti į vieną posūkį“, – sakė R. Baciuška.

„Dar labai įdomu, kad bent 30 procentų trasos šiose lenktynėse privalo būti padengta žvyru. Šioje trasoje tai yra asfaltas, ant kurio yra tik šiek tiek smėlio, kuris jau po pirmų treniruočių bus nuvalytas ir trasoje žvyro visai neliks. Man tai turėtų būti labai paranku, nes man patinka trasos, kuriose labai daug sukibimo“, – pasakojo jauniausias Pasaulio čempionato dalyvis iš Lietuvos.

Jau šį penktadienį prasidės pirmasis Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas. Dėl aukščiausių pozicijų pirmajame etape kovos net 16 dalyvių iš 11 šalių, tarp kurių ir Lietuvai atstovaujanti komanda.

Prie starto linijos išsirikiuos net 8 skirtingų markių automobiliai. Pirmą kartą visame Pasaulio ralio-kroso čempionate lenktyniaus „Škoda“ markės automobilis, kurį paruošė ne kas kitas, o būtent „ESmotorsport-LabasGas“ komanda kartu su specialistais iš Čekijos. Iki tol šioje klasėje dar nė karto prie starto linijos nestovėjo „Škoda“ automobilis, nebent pavienėse varžybose.

Ketvirtadienį, čempionato dienotvarkėje 16 valandą vietos laiku numatytas startinių pozicijų burtų traukimas pirmajai kvalifikacijai, po to seks oficiali Pasaulio ralio kroso čempionato fotosesija, susitikimas su gerbėjais. Penktadienį 13 valandą vietos laiku prasidės laisvosios treniruotės, o 16 valandą – kvalifikaciniai važiavimai.

Šeštadienį lenktynių diena vėl prasidės kvalifikaciniais važiavimais. 18:45 valandą vietos laiku numatyti pusfinalių važiavimai, iškart jiems pasibaigus prasidės finalas, o 19:50 val. numatytas etapo nugalėtojų podiumas ir apdovanojimai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.