„Paprastai tariant, „Zero waste“ filosofijos pagrindas yra labai sąmoningas apsipirkimas – mąstymas apie tai, kas iš tiesų mus supa, ir kokie yra mūsų pasirinkimai. Šia filosofija besivadovaujantis žmogus renkasi tokius produktus, kurie jam yra geriausi ir iš tiesų reikalingi, o ne, pavyzdžiui, tuos, kuriems šiuo metu yra akcija, nesvarbu, koks produkto poveikis gamtai“, – pasakoja Gintarė.

Mergina tikina, kad visų pirma renkantis prekes, jei tik įmanoma, reikėtų ieškoti tokių, kurios neturi pakuotės. Nepakuotus galima pirkti vaisius ir daržoves, nes juos bet kuriuo atveju prieš vartojimą teks nuplauti, birius produktus galima susikrauti į savo atsineštą daugkartinį medžiaginį maišelį. Jei tai – ne maisto produktai, o, pvz., virtuvinė šluostė, ir pakuotės išvengti nepavyksta, reikėtų ieškoti tokių gaminių, kurie bent jau yra suyrantys ar pagaminti iš perdirbtų žaliavų.

Pasirenkant reikėtų atsižvelgti ir į tai, kiek žalos paties produkto gamyba padarė gamtai. „Pavyzdžiui, prekybos centruose galima rasti ir balinto, ir įprasto tualetinio popieriaus. Balinimo procesas yra kenksmingas mūsų aplinkai ir išeikvoja gerokai daugiau išteklių, nors vargu, ar renkantis tualetinį popierių reikia būti tokiam preciziškam dėl spalvos“, – pasakoja Gintarė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)