Didžiausius augimo tempus pernai rodė kino ir lauko reklama – atitinkamai 45,5 proc. ir 20 procentų. Vidaus reklama augo 10 proc., radijo – 7 proc., o banerinė reklama lietuviškuose portaluose didejo 4 procentais.

Didžiąją tradicinės žiniasklaidos reklamos pinigų dalį atsiriekianti televizija augo 3,2 proc. iki 51,6 mln. eurų.

„Kantar“ reklamos monitoringo vadovės Lietuvoje Giedrės Juronienės teigimu, pernai po dešimtmetį trukusios pertraukos, 1,2 proc. paaugo laikraščių reklamos investicijos kartu aplenkdamos 12,5 proc. sumažėjusius žurnalų reklamos biudžetus. Laikraščių ir žurnalų reklamos dalys beveik išsilygino – jiems pernai teko daugiau kaip po 7 proc. viso tradicinių medijų reklamos biudžeto.

Pasak G. Juronienės, ne vienerius metus varomoji reklamos rinkos jėga žiniasklaidoje yra mažmeninės prekybos žaidėjai. Pernai metų pradžioje pratęstos diskusijos dėl vaistinių reklamos draudimo lėmė vaistinių reklamos suaktyvėjimą. Aktyvus buvo paskolų ir lizingo paslaugų sektorius.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją