Viliamasi, jog pastaroji naujovė užtikrins – vairuotojai visada bus informuoti apie greičio apribojimus. Taip pat pataisose numatyta, jog transporto priemonėse turės būti įrengti alkotesteriai, kurie galėtų išjungti variklį tuo metu, jei neblaivus vairuotojas sėsis prie vairo ir mėgins vairuoti.

Ankstesniuose Europos Komisijos svarstymuose kalbėta apie galimybę transporto priemonėse įdiegti prietaisus, kurie patys automatiniu principu sulėtintų judėjimą, jei vairuotojas viršija leistiną greitį. Tačiau pastaruoju klausimu nuspręsta neišsiplėsti – sistema praneš tik apie greičio viršijimą.

Europos parlamentarai taip pat pritarė pataisoms, kurios įgaliotų automobiliuose įdiegti sistemą, gebančią „matyti“ ir perspėjančią vairuotoją, kai šis atrodo pavargęs. Ši ir kitos automobilių saugumo standartų pataisos, anot EP, iki 2038 metų padėtų išvengti 140 tūkst. rimtų eismo įvykių.

Įstatymas pradės galioti nuo 2022-ųjų gegužės mėnesio naujiems dar nepagamintiems automobiliams, kurie rinkoje pasirodys nuo 2024 gegužės.