Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), gavusi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos protokolą dėl bendrovės reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymo, nustatė, kad savo interneto tinklalapyje ir socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje bendrovė „Žalioji dėžutė“ skleidė maisto produktų reklamą, kurioje užsimenama ir nurodoma apie žmogaus ligų gydymo ar profilaktines savybes bei kitas savybes, kai tokios informacijos pateikimas neatitinka teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

Kaip rašoma pranešime spaudai, reklamuodama maisto produktus bendrovė naudojo tokius teiginius kaip: „Gydo hipertoniją: Gydo virusines grybelines infekcijas“, „<...> gydo prostatą“, „Intensyviam gydymo kursui gerti po visą arbatinį šaukštelį“, „Profilaktinė priemonė onkologiniams susirgimams“, „stiprina imuninę sistemą“.

Nagrinėdama bylą VVTAT komisija pažymėjo, kad vartotojas, perskaitęs ar išgirdęs minėtų maisto produktų reklamą, galėjo nepagrįstai susidaryti įspūdį, kad šie maisto produktai pasižymi ligų gydymo, profilaktinėmis ir kitomis savybėmis, kurių neturi, ir dėl šios priežasties vartotojas galėjo būti suklaidintas.

VVTAT pažymėjo, kad informacijai, įskaitant reklamą, taikomas tiesos reikalavimas, todėl vartotojas privalo gauti teisingą informaciją apie maisto produktus, kuria remdamasis galėtų priimti sprendimus dėl maisto produktų pasirinkimo ir jų vartojimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)