Su DELFI susisiekę poilsiautojai piktinosi, kad jų niekas deramai neinformavo apie tai kada vyks skrydis.

„Kelionės organizatorius „Itaka“ mus mulkina. Tik iš lenkų sužinojome, kad skrydis atidėtas iki 7.30 val. Tuo metu „Itaka“ atstovė tikina, kad skrydžiai sustabdyti dėl vėjo. Taip buvo ryte, o po to visi kiti lėktuvai skraidė, turime filmuotos medžiagos, o mums sako, kad niekas neišskrenda!“ – piktinosi namo grįžti negalinti Rasa.

Lėktuvas jau turėjo būt Lietuvoje, o keliauninkai vis dar Funšalio oro uoste. Antradienį vietos laiku lėktuvas turėjo pakilti 11.25 val., tačiau skrydis atidėtas iki trečiadienio ryto.

„Nereaguoja operatyviai kaip norėtųsi „Itaka“. Vakar oro uoste mus pralaikė 13 valandų. Tiek laiko praleidę nežinioje viešbutyje atsidūrėme tik apie 21.30 val. Esant oro uoste mums išdalino 6 eurų vertės kuponus. Mes jau žinojome, kad skrydis atidėtas ir jis vyks trečiadienį, o „Itakos“atstovės teigė nieko nežinančios ir informacijos neturinčios. Tai jūs įvaizduokite kaip žmones mulkina. Kol nepradėjome skambinti į Lenkiją išvis niekas jokių veiksmų nesiėmė,“ – pasakoja Rasa.

Pasak moters, jų grupei jau važiuojant į oro uostą buvo pranešta, kad lėktuvas vėluos: „Vėjas tikrai nemažas, mes matėme, kad sustabdė lėktuvų skrydžius, bet po to kiti lėktuvai pradėjo kilti. Man regis organizatoriai iš anksto žinojo, kad skrydis nevyks laiku. Mums jau autobuse pasake, jūsų lėktuvas vėluos puslavalandį, o štai kiek tas puslavandis užsitęsė.“

DELFI susisiekus su „Itaka“ atstove Daiva Strumskiene ji patvirtino, kad skrydis atidėtas ir vyks šiandien ryte.

„Antradienį dėl stiprių vėjo gūsių Madeiros saloje, Funšalio tarptautinio oro uosto veikla buvo sutrikdyta ir daliai lėktuvų teko keisti maršrutus, kai kurie leidosi kituose oro uostuose. To pasekoje keleiviai, turėję išskristi iš Madeiros antradienį, kelionę namo tęs trečiadienio rytą. Skrydis numatytas vietos laiku 7:30 val.

Turistus oro uoste informavo apie besikeičiančią padėtį uosto antžeminio aptarnavimo darbuotojai, keleviams buvo suteikta visa pagal reglamentus prilausanti rūpyba. Taip pat buvo suteikta nakvynė gerame viešbutyje.

Aviacijoje visų pirma yra atsižvelgiama į saugumą ir esant nepalankioms oro sąlygoms priimami sprendimai dėl skrydžių vykdymo remiantis šiuo kriterijumi“, – sake D. Strumskienė.

Šiaurinėje Madeiros pusėje dažniau būna vėjuota, neretai apsiniaukę. Pietinė labiau mėgstama turistų, ten šilčiau. Dėl vėjuoto oro šį sala populiari tarp vandens sporto mėgėjų.

Madeiros oro uoste atšaukti skrydžiai