„Nimitz“ klasės lėktuvnešiai turi du branduolinius reaktorius ir keturias garo turbinas. Taigi, galios jiems netrūksta.

Tiesą sakant, neskaitant to, kad degalų reikia lėktuvams, toks laivas gali be kuro papildymo plaukioti ir porą dešimtmečių. Jis turi neribotą veikimo nuotolį, nemažai raketinės ginkluotės ir Kevlaru sutvirtintą korpusą. Tačiau nemanykite, kad jis lėtas.

„Nimitz“ klasės lėktuvnešis gali apsisukti per maždaug 1-2 minutes. Tai - neįtikėtinai trumpas laiko tarpas, turint omenyje tokio laivo dydį.

„Nimitz“ lėktuvnešis turi keturis bronzinius sraigtus, už kurių yra pora didelių krypties vairų. Viena tokia vairo plokštė sveria 50 tonų. Jos aukštis - 8,8 metrai, o ilgis - 6,7 m.

Šios plokštės yra nepaprastai efektyvios, kaip ir patys sraigtai - kiekvienas iš jų yra sukamas atskiros garo turbinos. Tai reiškia, kad „Nimitz“ klasės lėktuvnešiai yra stebėtinai manevringi.

Priklausomai nuo sąlygų jūroje nuo manevro pradžios iki visiško apsisukimo praeina apie 1-2 minutės.

Laivas stipriai pasvyra ant šono, tačiau pats manevras yra visiškai saugus. Tiesa, situacijų, kuomet to prireiktų, yra visai nedaug.

Galima įsivaizduoti, kad laivui reikėtų apsisukti iškilus kokiai nors netikėtai situacijai vykdant misiją.

Pavyzdžiui, būtų gauta informacija apie priešais esantį priešo povandeninį laivą. Jei iš laivo iškristų įgulos narys, taip pat gali tekti apsisukti, nors tai nėra būtina - kario gelbėjimu pasirūpintų kateriai. Kita vertus, tokie ekstremalūs manevrai net ne visada yra galimi.

Atkreipkite dėmesį, kad vaizdo įraše ant lėktuvnešio denio matosi tik vienas orlaivis. Visi kiti yra paslėpti angare ir gerai pritvirtinti. Lėktuvnešiai taip pat turi nemažai riedančios technikos - ugniagesių sunkvežimį, orlaivius stumdančias mašinas.

Viskas turi būti gerai pritvirtinta, kad apsisukimas apskritai būtų įmanomas. Kitaip toks manevras nebūtų atliekamas, nes pavojus apgadinti brangią ginkluotę ir jos priežiūrai skirtą įrangą būtų per didelis.