Vilniaus apygardos teismas kovo 19 dieną priėmė „Vitras-S“ prašymą atsiimti ieškinį bei panaikino pritaikytas laikinąsias apsaugos priemones – jomis buvo sustabdyta viena iš 4 konkurso dalių.
Pasak „Vitras-S“ valdybos pirmininko Vaidoto Balyno, ieškinys atsiimtas, „Lietuvos geležinkeliai“ atsisakius nuostatos, kad rangovai patys turi turėti būtinas medžiagas.
„Kadangi „Lietuvos geležinkeliai“ patenkino ieškinio reikalavimus ir pataisė pirkimo dokumentus į originalų variantą, nebėra prasmės ieškiniui“, – BNS sakė V. Balynas.
Anksčiau jis teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“, jau vykstant konkursui, pakeitė jo sąlygas – pradžioje buvo įrašyta, kad darbai bus atliekami iš užsakovo bėgių, o sutarties pasirašymo etape paaiškėjo, kad rangovams reikia nusipirkti ir bėgius, skirtus 15-kai kilometrų kelio.
Pasak jo, taip „Lietuvos geležinkeliai“ proteguoja savo antrinę įmonę Geležinkelių tiesimo centras (GTC), jau turinčią bėgius.
Geležinkelių remonto konkursas pagal regionus – Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir Klaipėdos – yra išskaidytas į keturias dalis. Preliminarios 2 metų trukmės sutartys dėl Kauno regiono geležinkelių remonto pasirašytos su GTC, „Vitras-S“ kartu su Vokietijos bendrove „Leonhard Weiss“ bei Latvijos geležinkelių antrine įmone „LDz Infrastruktūra“.
BNS žiniomis, bendras visų remonto darbų per dvejus metus biudžetas siekia apie 80 mln. eurų.