Vilniaus apygardos teismas kovo 19 dieną priėmė „Vitras-S“ prašymą atsiimti ieškinį bei panaikino pritaikytas laikinąsias apsaugos priemones – jomis buvo sustabdyta viena iš 4 konkurso dalių.

Pasak „Vitras-S“ valdybos pirmininko Vaidoto Balyno, ieškinys atsiimtas, „Lietuvos geležinkeliai“ atsisakius nuostatos, kad rangovai patys turi turėti būtinas medžiagas.

„Kadangi „Lietuvos geležinkeliai“ patenkino ieškinio reikalavimus ir pataisė pirkimo dokumentus į originalų variantą, nebėra prasmės ieškiniui“, – BNS sakė V. Balynas.

Anksčiau jis teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“, jau vykstant konkursui, pakeitė jo sąlygas – pradžioje buvo įrašyta, kad darbai bus atliekami iš užsakovo bėgių, o sutarties pasirašymo etape paaiškėjo, kad rangovams reikia nusipirkti ir bėgius, skirtus 15-kai kilometrų kelio.

Pasak jo, taip „Lietuvos geležinkeliai“ proteguoja savo antrinę įmonę Geležinkelių tiesimo centras (GTC), jau turinčią bėgius.

Geležinkelių remonto konkursas pagal regionus – Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir Klaipėdos – yra išskaidytas į keturias dalis. Preliminarios 2 metų trukmės sutartys dėl Kauno regiono geležinkelių remonto pasirašytos su GTC, „Vitras-S“ kartu su Vokietijos bendrove „Leonhard Weiss“ bei Latvijos geležinkelių antrine įmone „LDz Infrastruktūra“.

BNS žiniomis, bendras visų remonto darbų per dvejus metus biudžetas siekia apie 80 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją