„Glaudus gamintojų, tiekėjų ir prekybininkų bendradarbiavimas yra būtina sąlyga, kad ant vartotojų stalo kasdien pakliūtų geriausiai jų poreikius atitinkantys produktai. Būtent dėl šios priežasties šie apdovanojimai yra svarbūs mums visiems“, – sakė LPĮA vykdomasis direktorius Laurynas Vilimas.

Nominantus ir laimėtojus kartu renka keturių Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų – „Maxima„Iki“, „Rimi“ ir „Norfa“ – atstovai. Pasak L. Vilimo, apdovanojimais norima pabrėžti sinergijos svarbą. Šiemet apdovanojimai tiekėjams buvo įteikti keturiose kategorijose.

„Metų socialiai atsakingu partneriu“ išrinkta bendrovė „Pieno žvaigždės“. Jai apdovanojimas skirtas už kryptingas pastangas skatinant sveikesnę visuomenės mitybą, platų ekologiškų produktų asortimentą, paramą sportui bei švietimui, investicijas į darnią gamybą ir aplinkosaugos sprendimus. Šioje kategorijoje nominuotos buvo dar dvi bendrovės: „Malsena Plius“ bei „Unilever Lietuva distribucija“.

„Pieno žvaigždės“ dėl sėkmingų prekybos tinklų aptarnavimo iššūkių sprendimų, operatyviai įdiegto automatizuoto prekių tiekimo informacijos sprendimo, įgalinusį sumažinti prekių paskirstymo kaštus ir laiką, laimėjo ir „Metų pažangiausio tiekimo grandinės partnerio“ kategorijoje. Joje buvo nominuota ir kita pieno perdirbimo bendrovė „Žemaitijos pienas“.

„Už šio apdovanojimo slypi mūsų kolektyvo didelis darbas. Nepriklausomai nuo nominacijos, šimtai žmonių kasdien daro viską, ką gali, kad pirkėjai būtų patenkinti produktais, o verslo partneriai – darbo rezultatais“, – atsiimdama apdovanojimą teigė „Pieno žvaigždžių“ pardavimų direktorė Baltijos šalims Violeta Brauklytė.

„Metų šuolio“ titulas atiteko įmonei „Rokiškio pienas“. Pastarosios tarp populiariausių daugiausiai parduodamų prekių augimas buvo ryškiausias. Nuo jos kiek atsiliko, tačiau taip pat didelį šuolį įvykdė įmonės „Arimex“ bei „Pieno žvaigždės“.

„Rokiškio pieno“ rinkodaros direktorius Liutauras Našliūnas dėl šio apdovanojimo buvo kiek nustebęs, tačiau džiaugėsi, kad bendrovė yra matoma: „Juk mes savo veikloje skatiname lietuviškumą, dalyvaujame cukraus mažinimo projektuose, stengiamės naudoti kuo mažiau priedų.“

„Metų lietuviškiausia“ įmone tapo „Vilniaus paukštynas“. Šio tiekėjo vardas yra siejamas su giliomis paukštininkystės tradicijomis, tačiau kokybę užtikrina ir modernios gamybos technologijos. „Vilniaus paukštynas“ vartotojams pristatė išskirtinę prekę – be antibiotikų Lietuvoje užaugintą vištienos produkciją. „Metų Lietuviškiausios“ bendrovės nominacijoje taip pat varžėsi „Malsena Plius“ bei „Rokiškio pienas“.

Atsiimdamas apdovanojimą „Vilniaus paukštyno“ tinklinės prekybos vadovas Modestas Gransbergis nedaugžodžiavo: „Džiaugiamės būdami įmone, kuri valdo visą grandinę: nuo lauko iki stalo.“

„Metų tiekėjai“ paskelbti „Populiariausia prekė 2018“ apdovanojimų metu, kai buvo įvertinti šalies vartotojų pasirinkimai – pardavimai didžiuosiuose prekybos tinkluose praėjusiais metais, šiuos apdovanojimus gauna tik nepriekaištingos kokybės prekės.

Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) vienija aštuoniolika šalyje registruotų lietuviško ir užsienio kapitalo mažmeninės prekybos įmonių. Asociacijos narių bendra metinė prekybos apyvarta siekia 2,7 mlrd. Eur. (tai sudaro beveik 10 proc. Lietuvos BVP), o bendras atstovaujamose įmonėse dirbančių darbuotojų skaičius siekia 30 000. Lietuvos prekybos sektorius yra didžiausias darbdavys bei mokesčių mokėtojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją