aA
Superautomobilių ir hiperautomobilių entuziastai neabejotinai žino „Rimac“ pavadinimą. Jei ne dėl to, kad įspūdingus elektra varomus automobilius kuria nedidelė Kroatijos bendrovė, tai dėl to, kad laidos „The Grand Tour“ vedėjas Richardas Hammondas vieną šios bendrovės gaminį, kainuojantį nemenką sumą, sudaužė ir gaisrininkams nuolaužas teko gesinti tris dienas, mat vis užsiliepsnodavo kažkurie iš elektromobilio baterijų elementų.
"Rimac" Ženevoje parodė elektromobilį su 2000 Nm sukimo momentu
© DELFI / Svajūnas Stroinas

Į Ženevos automobilių parodą „Rimac“ didelių naujienų neatsivežė, tačiau parodė iš esmės gamybai paruoštą „C_Two“ modelį. Koncepcinis automobilis dienos šviesą išvydo prieš porą metų, bet pastaruoju laiku buvo įnirtingai tobulinamas. Tad dabar, elektrinis hiperautomobilis gavo ne tik šviežią išvaizdą, bet, tikina kroatai, yra paruoštas masinei produkcijai 2020 m.

Nepaisant to, kad gamyklos konvejeris jau parengtas masinei elektromobilio produkcijai, „Rimac“ visų kortų dar neatskleidžia. Kroatai tikina, kad automobilio jėgainė dar bus optimizuota, tačiau kas tiksliai bus daroma, neatsako. Visgi žinoma, kad koncepcinis automobilis turi keturis elektros variklius ir neįtikėtinai daug – 1914 AG. Dar įspūdingiau atrodo maksimalaus sukimo momento duomenys – 2300 Nm, juntami iš karto, vos tik numygiamas akceleratorius. Panašu, kad karštesnę dieną šis keturis varančiuosius ratus turintis hiperautomobilis išties galės suraityti asfaltą po ratais.

Matyt, neverta stebėtis, kad iki 96 km/val. „Rimac C_Two“ pagreitėja per 1,85 sek. O 300 km/val. ribą kerta per 11,8 sek. Sumontuota 120 kWh talpos baterija leidžia elektromobiliui viena įkrova nuvažiuoti apie 550 km.

Visas automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto ir aliuminio, tad, natūralu, hiperautomobilis sveria išties nedaug. Didžiausia anglies pluošto dalis čia – vadinamasis monokokas. Šis, drauge su baterija ir elektrine jėgaine bei stogu sveria apie 200 kg.

Kaip aiškino „Rimac“, dabar „C_Two“ bandomas galybėje testų, kad būtų galima pradėti automobilio serfitikavimo ir homologacijos procedūrą. Konkurentų šiam hiperautomobiliui rasti sunku, oficialiai „Rimac“ vis dar yra galingiausias elektrinis hiperautomobilis pasaulyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.