Permainos klientus pasieks pavasariop

„Barbora” ne kartą buvo kritikuojama tiek viešojoje erdvėje, tiek žiniasklaidoje dėl perteklinių pakuočių, per didelio kiekio plastikinių maišų. UAB „Barbora” direktorius Andrius Mikalauskas tikina, kad alternatyva plastikiniams maišams, į kuriuos paprastai yra pakuojamos internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės, klientus pasiekti turėtų dar šį pavasarį.

Yra svarstomos ir kitos galimybės – nuo maišų grąžinimo sistemos iki prekių pristatymo išvis be pakuotės.

„Šiuo metu atliekame savo klientų apklausą, kad galėtume įvertinti jų nuomonę bei patogumą. Nemažai pasiūlymų, kuriuos būtinai analizuosime, sulaukėme ir „Facebook” paskyroje paskelbę apie „Barboros“ iniciatyvas. <...> Iš esmės peržiūrime esamus procesus. Tai padės rasti sisteminius sprendimus, kaip mažinti pakuočių kiekį.

O kol jų ieškome, paskyrėme dedikuotus žmones, kurie prižiūri prekių pakavimą. Kai jie mato, jog galima nepažeidžiant reikalavimų ir nepakenkiant paslaugos kokybei sumažinti pakuotės kiekį – jie tai ir padaro”, – tikina A. Mikalauskas.

„Velnias slypi detalėse“

Įmonės vadovas tikina, kad jau nuo 2018-ųjų pabaigos, kai Vilniuje buvo pastatytos pirmosios „Barbora” maisto stotelės, kur pirkinius klientai gali atsiimti jiems patogiu metu, jose yra išbandomi popieriniai maišai prekėms supakuoti: „Matome tam tikrus jų minusus, nes maišelių patvarumas yra mažesnis, didėja jų plyšimo, rankenų trūkimo galimybė. Todėl ieškojome rinkoje patvaresnių popierinių maišų.”

Artimiausiu metu „Barbora” atstovai ketina susitikti ir su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba bei kartu ieškoti kompromisų, kaip būtų galima užtikrinti higienos, paslaugos kokybės ir aplinkosaugos reikalavimus mažinant plastikinių pakuočių kiekį.

Daugeliu atvejų „velnias slypi detalėse“, tad su specialistais tarsimės, ką galime padaryti, kad nepažeistume reikalavimų ir normų ir kartu galėtume užtikrinti saugą ir paslaugos kokybę.
A. Mikalauskas

„Su VMVT planuojame susitikti šią arba kitą savaitę. Susitikimas nėra tam, kad rastume bendrą susitarimą – yra VMVT reikalavimai maisto produktų saugai ir visi rinkos dalyviai jų privalo laikytis. Bet daugeliu atvejų „velnias slypi detalėse“, tad su specialistais tarsimės, ką galime padaryti, kad nepažeistume reikalavimų ir normų ir kartu galėtume užtikrinti saugą ir paslaugos kokybę”, – teigė A. Mikalauskas.

Pašnekovas patikino, jog įmonė priimdama sprendimus konsultuojasi ne tik su VMVT atstovais, tačiau ir gamintojais, aplinkosaugos specialistais.

Verslo tvarumas – prioritetas

Paklaustas, ar įmonė atsižvelgia į klientų išsakomas pastabas, pageidavimus bei nuomones, ypač aplinkosauginiu, ekologiniu atžvilgiu, A. Mikalauskas patikino, kad įmonė puikiai supranta, jog verslo tvarumas daugumai „Barboros” klientų yra prioritetas.

„Barbora“

„Tikime, kad elektroninė prekyba gali svariai prisidėti prie taršos mažinimo – pavyzdžiui, esame suskaičiavę, jog kiekvieną dieną keliais tūkstančiais kilometrų sumažiname prekių kelią iš parduotuvių į klientų namus, kartu sumažindami ir į atmosferą patenkančio anglies dvideginio kiekį.

Tai pasiekėme, nes „Barboros“ automobiliai į klientų namus važiuoja specialios IT programos parinktais optimaliais maršrutais bei veža ne vieno, o daugelio klientų užsakymus vienu kartu”, – tikina pašnekovas.

Anot A. Mikalauskas, jau nuo kovo pradžios yra peržiūrimas prekių pakavimas, į maišelius nebepakuojama dalis savo pakuotę turinčių prekių. Popierinius maišelius, kuriuos kaip alternatyvą plastikiniams, įmonė pristatys taip pat artimiausiu metu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)