Pasak Registrų centro generalinio direktoriaus Sauliaus Urbanavičiaus, naujasis klientų aptarnavimo direktorius turės sukurti ir įdiegti šiuolaikiškus standartus.

„Pastebime augantį mūsų elektroninių paslaugų vartojimą, tad turime didinti šių paslaugų patrauklumą ir prieinamumą. Savaime suprantama, išlaikysime ir fizines klientų aptarnavimo vietas, tačiau procesai jose turi būti standartizuoti ir modernizuoti, o atvykę klientai patogiai ir operatyviai gauti jiems aktualias paslaugas“, – pranešime sakė S. Urbanavičius.

Jo teigimu, iš naujojo vadovo tikimasi aiškios elektroninių paslaugų plėtros vizijos, tobulinti aptarnavimą padaliniuose, skambučių centro veiklą, sukurti ir naują komercinių paslaugų strategiją.

Iki šiol už Registrų centro klientų aptarnavimą visoje šalyje buvo atsakingi 10 filialų, jų standartai skyrėsi – viename mieste klientas paslaugą galėdavo gauti per vieną dieną, kitame tekdavo laukti savaitę.

Registrų tvarkymo direktorius turės užtikrinti jų plėtros ir modernizavimo procesą, naujų paslaugų sukūrimą ir geresnę visų registrų ir informacinių sistemų integraciją. Be to, jis bus atsakingas už Turto ir Asmenų registrų tvarkymo tarnybas.

Šiemet centras ketina visuomenei atverti daugiau kaip 150 atvirų duomenų rinkinių, patvirtinti naują paslaugų kainodarą, įdiegti šiuolaikišką atlygio politiką.

Praėjusiais metais Registrų centro elektroninėmis paslaugomis pasinaudota daugiau kaip 250 tūkst. kartų – 15 proc. daugiau nei 2017-aisiais.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)