Grupės grynasis pelnas pernai augo 3,8 karto iki 1,147 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Utenos trikotažas“.

„Užsakovai vertina vertikaliai integruotą verslo modelį, kuomet viskas – nuo dizaino koncepcijos ir verpalo iki galutinio produkto, paruošto dėvėjimui – sukuriama po vienu stogu. Pernai beveik pusę „Utenos trikotažo“ pardavimų sudarė per pastaruosius penkerius metus pritrauktų klientų užsakymai“, – pranešime teigė įmonės generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.

Grupės pelnas iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) per metus išaugo 41 proc. iki 2,08 mln. eurų.

Vien pagrindinės grupės įmonės „Utenos tikotažas“ pajamos pernai išaugo 21,5 proc. iki 27,4 mln. eurų, tačiau grynasis pelnas mažėjo 72,5 proc. iki 614 tūkst. eurų.

„Utenos trikotažo“ grupei priklauso pagrindinė bendrovė ir antrinės įmonės „Šatrija“, „Gotija“ ir Ukrainos „Mrija“.

Praėjusių metų pabaigoje 82,31 proc. „Utenos trikotažo“ akcijų priklausė koncernui SBA, 10 proc. – A. Šabūnui, 7,69 proc. – smulkiesiems akcininkams. Gruodžio 16 dieną SBA iš investicinio fondo „East Capital Asset“ įsigijo 5,55 proc. „Utenos trikotažo“ akcijų.

2018 metų pabaigoje įmonėje dirbo 997 darbuotojai (2017 metų pabaigoje – 1061 darbuotojai).

„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)