Šis incidentas užregistruotas Japonijai įvedus naujus reikalavimus, kuriais siekiama sumažinti pilotų alkoholio vartojimą, žiniasklaidai paviešinus keletą atvejų, kai lėktuvų įgulų nariai dirbo neblaivūs.

Antradienį bendrovės antrasis pilotas turėjo skristi lėktuvu „Boeing 777“ su 322 keleiviais iš vakaruose esančios Kobės į Hanedos oro uostą Tokijuje.

Tačiau jis neišlaikė patikrinimo alkoholio matuokliu ir prisipažino, jog šešios valandos prieš skrydį išgėrė skardinę alaus ir dar vieną skardinę alkoholinio gėrimo viešbučio kambaryje.

Skrydis vėlavo ilgiau nei valandą, kol buvo rastas nušalintą lakūną pakeisti galintis pilotas.

Oro bendrovė paskelbė pranešimą, kuriame pažadėjo „griežtai“ reaguoti į šį atvejį. Ji draudžia lėktuvų pilotams vartoti alkoholį likus 24 valandoms iki numatyto skrydžio.

Praėjusių metų pabaigoje Didžiojoje Britanijoje prieš pat skrydį buvo suimtas vienas „Japan Airlines“ (JAL) antrasis pilotas, kurio kraujyje alkoholio koncentracija beveik 10 kartų viršijo leistiną ribą. Jam buvo skirta 10 mėnesių laisvės atėmimo bausmė.

Pranešama, kad jis išgėrė du vyno butelius ir per 1,8 litro alaus, likus mažiau kaip šešioms valandoms iki vakare numatyto skrydžio.

Pernai ANA taip pat pranešė, kad dėl dėl vieno pagiringo piloto vėlavo daugybė skrydžių.

Iki šių metų sausio Japonijoje nebuvo kokių nors alkoholio vartojimo apribojimų lėktuvų įgulų nariams ir privalomų blaivumo patikrinimų pilotams.