Visus suvarė į bankus, tada viską apmokestino, o kai reikia užsukti į banko skyrių, laukti reikia net 90 minučių.

Kai žmogus yra bedarbis ar pensininkas, suprantu, kad sunku, bet jie turi laiko laukti ir viskas anksčiau ar vėliau sutvarkoma. Tačiau kaip dirbančiam asmeniui išspręsti savo bankinius klausimus? Bankai optimizavo savo veiklą ir uždarė pusę savo skyrių, o klientų aptarnavimo kokybė nukentėjo.

Dabar eilėse tenka laukti daugiau nei valandą. Argi tai normalu? Manau, kad taip tik dar labiau pakertamas pasitikėjimas šiomis įstaigomis, nes atrodo, kad privatūs klientai jiems yra trečiarūšiai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.