Pasauliui Žygimantas žinomas kaip 2014 m. Europos slemo čempionas bei 2015 m. reklamos „Oskarais“ vadinamų „Jaunųjų Kanų liūtų“ sidabro laimėtojas. Būdamas profesionalus žodžio meistras, reklamos agentūros bendrasavininkas, muziką jis pasilieka tik kaip savirealizacijos įrankį, kuriuo jam labai neblogai sekasi pritraukti ir neformatui prijaučiančią publiką.

„Pristatant mane gali ir laida pasibaigti, – pats iš savęs pasijuokia Mesijus. – Esu vaikščiojantis įrodymas, kad ir vyrai gali daryti daug dalykų vienu metu“.

„Aš nesu alergiškas popsui. Šiuo metu, manau, kad popmuzika yra gana aukštame lygyje. Pavyzdžiui, Beyonce ar Rihannos pastarųjų metų kūriniai yra įdomūs ir net alternatyvūs. Nesu nusiteikęs prieš popkultūrą. Tikiu, kad kartais ji iškelia ir tikrai gerus talentus“, – DELFI TV studijoje kalbėjo kūrėjas, kuris pridūrė, kad popkultūra turi ir labai gerų, ir labai siaubingų pavyzdžių.

Daugiau nei prieš dešimtmetį į muzikos pasaulį įžengęs Žygimantas savo kūryba skatina žmonių sąmoningumą. Pavyzdžiui, daina „Nelieskite mėlynojo gaublio“ primena apie ekologijos ir rūšiavimo svarbą.

„Stengiuosi ir pats rūšiuoti, kur yra tam sudarytos galimybės. Yra įvairių ir kitų būdų daryti gerą gamtai. Vienas iš jų – valgyti mažiau mėsos. Nereikia visko taip tiesiogiai suprasti. Tačiau, taip, nuorūkas ir kitas šiukšles stengiuosi visada mesti ten, kur reikia. Po šios dainos kažkaip kitaip elgtis būtų net napatogu. Šiukšlinti būtų siaubas. Negalėčiau šitaip juodinti savo reputacijos. Tas gero darymas paprasčiausiai yra blogo nedarymas“, – apibendrino jis.

Pats Mesijus savo mėgstamų atlikėjų neseka tiek, kad žinotų, ar jie yra geri žmonės – jam paprasčiausiai patinka jų muzika.

„Atlikėjas savo muzika dažnai sukuria labai gražų įspūdį ir kartais nesinori žinoti, koks tai iš tiesų žmogus už to balso slypi. Man kartais net patinka, kai vaizdo klipuose dainininkai neatskleidžia savo tapatybių. Žinoma, kartais gali likti maloniai nustebintas, tačiau gali ir nusivilti, todėl aš gana atsargiai kišuosi į savo klausomų atlikėjų gyvenimus. Kartais net interviu vengiu skaityti. Norisi išlaikyti tą gerą įspūdį, kurį esi susidaręs, kuris plaukia iš muzikos. Kad jau kalbėjome apie Beyonce, ji taip pat neduoda daug interviu. Turiu įtarimą, kad nieko ji labai daug ir nepasakytų, tačiau iš vaizdo klipų susidaro įspūdis, kad ji yra labai gracinga, protinga moteris. Kai kurie atlikėjai, manau, sąmoningai visa tai nutyli. Tylintis žmogus atrodo protingesnis. O jei jau kalbi, turi kažką pasakyti“, – šyptelėjo pašnekovas.

Žygimantas Kudirka-Mesijus

Žygimantas yra parašęs ir knygą „XXI amžiaus Kudirka“, kurioje jo kūrybos gerbėjai gali rasti modernius eilėraščius.

„Viskas yra labai paprasta: klausai muzikos – ilgainiui užsinori ją kurti, skaitai knygas – jau žiūrėk ir rašai tokią. Tie patys krepšinio žiūrovai visą laiką nesėdi prie televizoriaus, kartais ir patys išbėga į kiemą pamėtyti į krepšį. Negali visą laiką būti stebėtojas, su laiku pats nori tai išbandyti. To palinkėčiau ir kitiems – jei kažką stebite, įsitraukite ir darykite tai patys“, – sako jis.

Pasiteiravus, ar ateityje numatoma dar viena knyga, Žygimantas atskleidė būsimus planus.

„Leidėjai mane spaudė leisti knygą. Bet aš neleisiu bet kokios knygos, man reikia, kad viskas susigulėtų. Bet galiu prižadėti, kad ji bus“, – kalbėjo Mesijus.

Reklamos agentūros bendrasavininkas socialiniuose tinkluose sukasi nuolat, todėl laidoje buvo aptarta ir jo paties „Instagram“ paskyra. Tiesa, ten išvysti vaizdai, ko gero, nustebintų ne vieną internautą.

„Mano „Instagram“ kitoks. Juo naudojuosi, matyt, kitaip nei visi. Jame nerasite mano asmenukių. Nusprendžiau ten kelti atradimus, pastebėjimus, keistus objektyvus. O jei jau norite mano nuotraukų pamatyti, ieškokite manęs „Tinder“, – nusijuokė pašnekovas.

Pokalbio metu buvo paliesta ir šiuo metu itin daug dėmesio internete sulaukiantys influenceriai, kurie uždirba iš reklamos socialiniuose tinkluose.

„Aš linkėčiau influenceriams reklamuoti tuos produktus, kuriuos jie iš tikrųjų naudoja. Na, kad tai būtų kažkiek tikra. Mes kasdien naudojame krūvą prekinių ženklų – skambiname iš tam tikro operatoriaus, žiūrime tam tikrą kanalą, važiuojame tam tikru transportu ir t.t. Norėtųsi, kad tie influenceriai bent kažkiek atspindėtų savo pačių pomėgius, kad jie būtų tikri. Norėtųsi, kad šie žmonės neiškreiptų realybės, o parodytų save tokie, kokie yra, o prekiniai ženklai jų rankose atsidurtų savaime“, – dėstė Žygimantas.

Pasiteiravus, ar kada nors jautėsi žvaigžde, Mesijus neslėpė, kad toks etapas jo gyvenime yra buvęs.

„Taip, manau, kad jau pasiekiau tą tašką. Gyvename vieną kartą ir būtų gaila išsirinkti tik vieną kelią, todėl man norėjosi patirti daugiau. Norėjosi patirti ir žvaigždės perspektyvą, kaip jaučiasi muzikantas. Na, ir tai padaryti pavyko sėkmingai. Esu grojęs „Siemens“ arenoje kelis kartus, ant scenos buvau ir „Žalgirio“ arenoje, didžiausiuose festivaliuose, todėl manau, kad ta žvaigždės varnelė jau buvo uždėta. Galiu būti ramus, žvaigžde jau pabuvau ir galiu keliauti toliau“, – šmaikštavo jis.

Visą interviu su Ž. Kudirka-Mesijumi žiūrėkite DELFI TV vaizdo įraše.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)