Ilgai pratūnojęs eilėje dažnai šioje parduotuvėje besilankantis pirkėjas savo įspūdžiais vėliau pasidalino savo feisbuko paskyroje.

„Teko šiandien pakliūti į „negyvą“ eilę parduotuvėje. Visiems, ko gero, yra pasitaikę, kai aplinkinės kasos juda, o taviškė stovi nors tu ką. Tai šiandien kasininkė nieko nežinojo. Nežinojo prekių kodų, kaip papildyti kortelę, nežinojo, kaip kažką paspausti, kažką išrašyti, dėl visko rėkė ir kvietė iš salės bendradarbę, kuri atbėgusi jai parodydavo.

Kai jau atsibodo stovėti ir pyktį pakeitė smalsumas, pradėjau skaičiuoti ir suskaičiavau, kad gretimoje kasoje per tą laiką aptarnavo septynis žmones, kol pas mus vieną. Žmonės eilėje dūsavo ir kažką murmėjo, žaibavo akimis ir žiūrėjo demonstratyviai į laikrodžius. Žodžiu, ten tikrai buvo viskas blogai. Bet žinot ką? Visi iš mūsų eilės pasakė tai kasininkei „sveiki“ ir „ačiū“, „gero vakaro“, kai visgi atėjo jų eilė. O ne tai, ką kiekvienas iš jų iš tikrųjų norėtų jai pasakyti. Taip, po truputį, matyt, užaugam kaip visuomenė“, – pasakojo jis.

Dėl neįprastų eilių DELFI kreipusis į bendrovę, paaiškėjo, kad „Maxima grupė“ vykdo eksperimentą, ir iš tiesų pirkėjus visą mėnesį aptarnaus ne įprastas parduotuvės personalas, o „Maxima Grupės“ vadovų komanda.

„Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas Dalius Misiūnas pasakojo, kad eksperimentas pradėtas vasario 4 dieną ir truks visą mėnesį.

„Maxima Grupėje“ išsikėlėme tikslą, kad visi vadovai turi suprasti parduotuves, nes jos yra mūsų verslo centras. Šis projektas suteikia galimybę geriau pažinti klientus, suprasti mūsų darbuotojų kasdienybę, parduotuvės procesus. Siekdami, kad patirtis būtų kiek galima tikresnė, pasirinkome prisiimti pilną atsakomybę už parduotuvės darbą visam mėnesiui“, – teigė jis.
Dalius Misiūnas

D. Misiūnas atsiprašė pirkėjų už lėtesnį aptarnavimą: „Žinoma, pirmosiomis dienomis mokėmės naujųjų atsakomybių, todėl darbo tempas buvo kiek lėtesnis. Dėl to atsiprašome visų klientų. Džiaugiamės, kad didžioji dalis pirkėjų domisi mūsų projektu ir palaiko naująją parduotuvės komandą. Tai padeda mums greičiau tobulėti. Taip pat projekto metu keliame sau iššūkį kasdien surasti bent vieną patobulinimą, kuris palengvintų mūsų kolegų darbą parduotuvėse ir leistų jiems daugiau dėmesio skirti svarbiausiai veiklai – klientų aptarnavimui.“

Jis taip pat teigė, kad tai gali būti ne vienintelė „Maxima“, kur pirkėjus pasitiks ne įprasti kasininkai, o bendrovės vadovybė.

„Kadangi norime, kad visi mūsų vadovai geriau suprastų parduotuves, tokie projektai gali tapti įprasta praktika ir kitose mūsų veiklos šalyse – Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje“, – sakė D. Misiūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (461)