Lankytojų skaičius trijuose „Akropoliuose“ 2018 m., palyginti su 2017 m., išaugo daugiau nei 200 tūkst., nuomininkų apyvarta padidėjo 5,3 mln. eurų. Sparčiausiai, 7-11 proc., pernai „Akropoliuose“ augo knygų ir kanceliarinių prekių, dovanų ir aksesuarų ir paslaugų teikėjų pardavimai. 5-7 proc. didėjo kavinių ir restoranų, pramogų tiekėjų pardavimai, daugiau nei 4 proc. augo drabužių pardavimai.

„2018-2019 metai ypač svarbūs mūsų bendrovei. Latvijoje šiemet planuojame atidaryti pirmąjį prekybos centrą užsienyje - Rygos „Akropole“, o Lietuvoje vykdome didelio masto prekybos ir pramogų centrų atnaujinimą. Ypač reikšmingos permainos vyksta Vilniaus „Akropolyje“, kur vykdant projektą „Akropolis persirengia“ atnaujinama beveik pusė pastato - 49 tūkst. kv. m ploto. Nuolat atsinaujina ir Klaipėdos bei Šiaulių „Akropoliai“. Džiaugiamės, kad net ir įgyvendindami šiuos didelės apimties projektus išsaugojome savo lankytojų dėmesį - augo ir jų skaičius ir mūsų nuomininkų pardavimai“, - pranešime sako „Akropolis Group“ direktorius Vytautas Labeckas.

2018 m. Vilniaus „Akropolyje“ atlikta trečdalis projekto „Akropolis atsinaujina“ darbų. Čia pradėjo veikti 21 naujas nuomininkas, dar 38 parduotuvės buvo atnaujintos.

Iš viso, bendrovės teigimu, Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ pernai duris atvėrė 49 nauji nuomininkai. Tarp jų - pirmosios Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų parduotuvės, moderniausi ir didžiausi „Tele2“ ir „Bitė“ salonai, „Orsay“ parduotuvė - Vilniaus „Akropolyje“, naujos „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein Underwear“ parduotuvės Vilniuje ir Klaipėdoje, „4F“ parduotuvė Klaipėdos „Akropolyje“ bei „Pepco“ parduotuvės Šiaulių „Akropolyje“. Dar 72 „Akropoliuose“ įsikūrusios parduotuvės pernai atnaujino prekybos plotus.

Projektas „Akropolis persirengia“ Vilniaus „Akropolyje“ tęsiamas ir šiais metais, praneša bendrovė. Šiuo metu iš esmės atnaujinama didžiausia Baltijos šalyseMaxima XXX“ parduotuvė, savo prekybinį plotą plėsti bei atnaujinti pagal naujausias savo prekių ženklų koncepcijas planuoja ir „Zara“, „Bershka“, „Reserved“, „Deichmann“ bei kitos parduotuvės. Bus atnaujinama dalis bendrųjų prekybos ir pramogų centro erdvių, taip pat siekiant padidinti lankytojų patogumą bus išplėsti ir naujai įrengti tualetai, vaiko ir tėvų kambariai.

Iš viso iki šių metų lapkričio Vilniaus „Akropolyje“ planuojama atnaujinti apie 13 tūkst. kv. m bendrųjų erdvių ir 36 tūkst. kv. m prekybinio ploto. Į „Akropolis persirengia“ projektą investuojama daugiau nei 14 mln. eurų.

Šiais metais taip pat, planuojama, bus atidarytas pirmasis „Akropolis Group“ valdomas prekybos ir pramogų centras užsienyje. 98 tūkst. kv. m ploto Rygos „Akropole“ įsikurs daugiau nei 220 parduotuvių, dešimtys laisvalaikio pramogų teikėjų. Į projektą bendrovė „Akropolis Group“ investuoja apie 200 mln. eurų.

„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)