Savo jachtų grupėje (monkorpusinės jachtos nuo 60 iki 80 pėdų) „Ambersail 2“ buvo greičiausia ir pagrindinį savo konkurentę – jachtos „Selene“ (kpt. Wendy Schmidt) įgulą – „Ambersail 2“ įgula aplenkė 24 minutėmis.

Tarp absoliučiai visų dalyvių, tarp kurių buvo ne tik įvairių klasių jachtos, katamaranai bet ir jėgos aitvarai, pagal distancijoje sugaištą laiką lietuviai užėmė antrąją vietą. Už juos greičiau distanciją įveikė tik foiliniu jėgos aitvaru buriavęs Simonas Joostenas (4 val. 20 min. 9 sek.).

Pasak „Ambersail 2“ įgulos, lenktynių metu teko susidurti su pačiomis įvairiausiomis sąlygomis. Startas vyko vakarinėje pakrantėje, pučiant 15-16 mazgų (apie 8 m/sek.) vėjo. Artėjant prie šiaurinio salos taško bangos didėjo ir vietomis siekė net 2,5 m. Buriavimo sąlygos tik sunkėjo dėl nepastovaus vandens judėjimo, teko kirsti didelius ant jachtos vairo kimbančių ir laivą stabdančių jūros žolių plotus. Ties pietine salos puse vėjas ėmė stiprėti ir kaip tik čia įgula suprato, kad tikrai turi šansų pagerinti rekordą.

Ankstesnis mūsų kategorijos jachtų rekordas priklausė 2014 metais jį pasiekusiai „Volvo 70“ klasės jachtai „Monster Project“. Ji salą buvo įveikusi per 4 val. 42 min. 20 sek.

Rekordą aplink Barbadoso salą pagerinusi įgula tradiciškai bus apdovanota tiek litrų romo, kiek sveria jachtos kapitonas.

Varžybose aplink Barbadoso salą startavusios „Ambersail 2“ įgulos sudėtis: kapitonas S. Pajarskas, įgulos nariai – T. Rymonis, L. Ivanauskas, T. Ivanauskas, R. Daubaras, E. Burkšas, R. Buožius, S. Bačiulis, T. Jurgelevičius, M. Matonis, A. Nasvytis, I. Norkus.

Trys greičiausios įgulos mūsų grupėje (vienkorpusinės jachtos nuo 60 iki 80 pėdų):

1. „Ambersail 2“ – 4 val. 41 min. 36 sek.

2. „Selene“ – 5 val. 5 min. 38 sek.

3. „Spirit of Juno“ – 6 val. 10 min. 15 sek.

Sausio 24 dieną „Ambersail 2“ startuos tolimesniame „Barbados Sailing Week“ etape – beveik 300 jūrmylių lenktynių distancijoje nuo Barbadoso salos iki Antigvos.

Lietuvos buriuotojai ir jachta "Ambersail 2“
Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)