Sutartis su šia agentūra sudaryta 2018-ųjų gruodžio 31 dieną, skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale.

VMU Organizacijos vystymo vadovė Vilija Railaitė teigė, kad praėjusių metų sausį veiklą pradėjusi valstybės įmonė apskritai neturėjo savo logotipo – jis bus kuriamas pirmą kartą.

„Tai, ką dabar naudojame, yra šiek tiek modifikuotas buvusios Generalinės urėdijos logotipas – savo kaip tokio neturėjome ir dėl to yra natūralus poreikis jį sukurti ir naudoti“, – BNS sakė V. Railaitė.

Sutartyje numatyta, kad prekės ženklas turi būti sukurtas per pusmetį, tai yra, iki birželio pabaigos.

„Tikimės, kad tai pavyks padaryti greičiau (...). Planuojame, kad vasaros pradžioje jau turėsime savo naują veidą“, – aiškino V. Railaitė.

2007-aisiais įkurta agentūra „Milk“ informavo BNS, kad šiuo metu tarp didžiausių jos klientų Lietuvoje yra „Maxima“, „Barbora“, „Ergo“, „Luminor“, „Viada“. Už Lietuvos ribų „Milk“ dirba ir su telekomunikacijų bendrovėmis „Velcom“ ir „Beeline“.

Gruodį skelbta, kad VMU dvejiems metams už 188,9 tūkst. eurų įsigijo integruotos komunikacijos paslaugas iš agentūros „Publicum“. Pasak V. Railaitės, VMU dar reikės ir naujos interneto svetainės, tam pirkimas bus organizuojamas šiemet.

Seimui 2017 liepą pritarus miškų urėdijų pertvarkai, 42 urėdijos ir Valstybinis miškotvarkos institutas sujungti į vieną įmonę Valstybinių miškų urėdiją, ji turi 26 regioninius padalinius.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)