„Šiandien ryte jau viskas buvo gerai, variklio galva nušlifuota, viskas perrinkta, jau dabar būtų viskas ir surinkta. Bet sukant varžtus nulūžo vienas varžtas, – pasakojo „Craft bearings“ pilotas, rodydamas du nebevienodus varžtus. – Nulaužtas galiukas yra likęs variklio bloke, jį reikės išgręžti, padaryti naują sriegį. Bet viskas čia yra padaroma.“

Didžiausia problema, kur gauti tą nulūžusį varžtą. Marius Bernotas, „Craft bearings“ technikų komandos vadovas, pasakoj A. Juknevičius, dabar laksto po bivaką ir ieško, kur gauti tokį varžtą.

„Blogiausia, kad mes jų neturime. Ir beveik niekas jų neturi. Turime reikalų. Lieka 11 valandų iki starto“, – gūžčioja pečiais A. Juknevičius.

Pasak A. Juknevičiaus, niekas Dakaro ralyje nesirengia remontuoti variklių, todėl dalių jiems ir nesiveža. Pavyzdžiui, nuėjus į gamyklinės „Overdrive“ komandos padalinį išgirsti, kad jiems rūpesčių dėl variklių nekyla. O jeigu kiltų, tokiais darbais niekas tikrai neužiimtų.

Pilotas neslepia, kad nieko gero ir tai, jog trečią kartą variklio galvutę reikės sukti tais paičias varžtais, o viena iš variklio galvučių – net nešlifuota.

„Reikia uždegti žvakutę, bet gal viskas bus tvarkoje. Čia vienintelė mums dabar kilusi kliūtis, – rodydamas į tuščią variklio skyrių kalbėjo A. Juknevičius. – Mes galėjome važiuoti ir be amortizatoriaus, ir net gal su vienu reduktoriumi važiuotume.“

Galėjo įsigyti su problema?

Prismindamas savo „stogą“ antrą Dakaro dieną, „Craft bearings“ pilotas neslėpė, jog visi galvojo, kad variklio gedimas išlindo dėl to, kad į degimo kamerą pateko variklio alyvos ir automobilis patyrė savotišką „hidrosmūgį“.

„Atrodė būtent taip. Bet dabar kalbėjome, kad iš tiesų, galėjome nusipirkti automobilį su jau perkaitintu varikliu ir šitie gedimai – ne virtimo pasekmė“, – įtarimais dalijosi A. Juknevičius.

Pasirodo, komandai aušinimo skysčius išvarinėjo iš sistemos lauk ir per automobilio testus. Tuomet visiems atrodė, kad tiesiog skysčių pripilta per daug.

„Tai nėra svarbu dabar, nes vis tiek grįžę į Lietuvą susitvarkysime tą variklį, bus kaip naujas. Bet galimas daiktas, kad jau nusipirkome automobilį su defektu ir tų testų, kuriuos turėjome Lietuvoje ir čia vietoje, mums tiesiog neužteko“, – gūžčiojo pečiais lenktynininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)