331 greičio ruožo kilometras buvo išdėstytas įvairiausiose vietose – Ramiojo vandenyno pakrantėje, kopose, žvyro keliuose. Smėlio danga sudarė apie tris ketvirtadalius viso etapo, tad didelę įtaką dalyvių rezultatams turėjo taktika nustatant padangų slėgį. Kopose jis turi būti mažesnis nei važiuojant kietu paviršiumi, tačiau prieš kiekvieną atkarpą su besikeičiančia danga stoti ir keisti slėgį ekipažai vengia – tai atima daug laiko.

„Ilga diena, bet šiandien viskas klostėsi kiek geriau. Jau tradiciškai – minus ratas ir minus dugno apsauga. Trasa buvo itin negailestinga automobiliui, tačiau „Kamanė“ – kantri, kol kas nedejuoja“, – finišu ir „Toyota Hilux“ patikimumu džiaugėsi V. Žala.

Antradienį ir trečiadienį „Agrorodeo“ ekipažas privertė pasinervinti jų gerbėjus – dėl organizatorių sistemos gedimo jų buvimo vietos, priešingai nei kitų ekipažų, nebuvo galima sekti iki pat finišo – atrodė, kad ekipažas sustojo vos startavęs. Galiausiai pasiekę finišą 13-oje pozicijoje, V. Žala su S. Jurgelėnu ne tik nudžiugino fanus, bet ir pakilo į 17-ąją bendroje įskaitoje.

„Trečias ruožas – įvairus, dinamiškas ir klastingas. Kopos buvo sunkios, aštrios, bet patiko. Stojom reguliuoti slėgį ir iki etapo pabaigos jo nebekeitėm, tačiau reikėjo saugotis akmenų. Ne visai pavyko – likus 10 km iki finišo vis tik pramušėm ratą. Dalis ruožo labai akmenuota ir grubi, todėl kiek įmanydami tausojom automobilį. Kelis kartus turėjom bėdų su akceleratoriumi, teko stoti ir jį kalibruoti. Buvo kelios sunkesnės vietos šturmanams, tačiau paklydę nebuvome. Bendrą tempą kiek lėtino sunkvežimių dulkės, bet toks tas Dakaras“, – atsipūsdamas po 331 km išbandymo kalbėjo S. Jurgelėnas, priminęs, jog laukia dar daugiau nei 400 kilometrų kelionė iki bivako Arekipoje.

Šiame sudėtingame etape iš kovos dėl pirmųjų vietų jau pasitraukė Ginielis de Villiersas ir Carlosas Sainzas. Pirmojo „Toyota Hilux“ susidūrė su techninėmis problemomis, antrasis patyrė avariją ir laukė technikų sunkvežimio, kuris atvyko tik po daugiau nei valandos. Tuo tarpu daugkartiniai Dakaro ralio nugalėtojai, Stephane‘as Peterhanselis ir Nasseras Al-attiyah, parodė, kad tokios sąlygos jiems – pačios geriausios. Jie visus tris šimtus kilometrų diktavo tempą ir finišavo pirmoje bei antroje pozicijose, gerokai atsiplėšę nuo visų persekiotojų.
N. Al-attiyah pakilo į pirmąją vietą bendroje Dakaro įskaitoje, S. Peterhanselis – trečią. Tarp jų įsiterpė Yazeedas Al-Rajhi.

Ketvirtadienį bei penktadienį vyks maratono etapas. Finišavę ketvirtadienio greičio ruože (Arekipa–Takna), sportininkai turės savo techniką kitai dienai paruošti patys, be mechanikų ar kitų komandos narių pagalbos. Ketvirtąją dieną automobilių ekipažai turės įveikti 405 km greičio ruože ir dar 259 km pervažiavimą iki kito bivako. Penktadienį – net 517 km greičio ruožą ir 197 km pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)