aA
Prieš sekmadienio vakarą laukiantį pasirodymą ant starto podiumo, Dakaro ralyje dalyvaujančios Lietuvos komandos laisvą laiką išnaudoja kelio knygų nagrinėjimui bei gyvoms transliacijoms iš Peru, Limos. Būtent tokioje transliacijoje Benediktas Vanagas, „General Financing team Pitlane“ pilotas, papasakojo, kokį susitarimą turi su gamykline „Toyotos“ komanda.
Benedikto Vanago komandos techninė ir administracinė komisija 2019-ųjų Dakare
© Rytis Šeškaitis

Dar prieš kelias dienas jis, eidamas pro gamyklinės „Toyotos“ komandos bolidus, užsiminė, kad vienas iš automobilių greičiausiai galės būti pagalba trasoje ir lietuviams. Sekmadienį B. Vaganas kalbėjo konkrečiau.

„Esame susitarę dėl paslaugos trasoje. „Toyota“ turi keletą automobilių, kurie važiuoja trasoje ir joje padeda“ – atvirai kalbėjo pilotas.

Pasak jo, lietuviai gali tikėtis pagalbos iš T4 klasėje važiuojančio sunkvežimio. Tačiau, pabrėžė B. Vanagas, sunkvežimis skirtas 10 dalyvių ir lietuviai tikrai nėra prioritetinių dalyvių sąraše.

„Antra vertus, jeigu reikia laukti sunkvežimio, tai reiškia, kad trasoje užtrukai pakankamai ilgai. Ir aš labai norėčiau, kad mums tos pagalbos nereikėtų“, – kalbėjo B. Vanagas.

Pirmasis Dakaro ralio greičio ruožas laukia jau rytoj, sausio 7-ąją, kai lenktynininkams teks nuvažiuoti didesnį nei 300 km atstumą, iš kurių 84 km – greičio ruožas, vedantis per kopas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.