aA
Po visų testų dykumoje, lietuvių komandoms reikia įveikti techninę komisiją. Tačiau, kaip pasakojo Vaidotas Žala, „Agrorodeo“ komandos lyderis, nors kasmet atvažiuojama į šią patikrą nusiteikus užtrukti kuo trumpiau, realybė visiškai kitokia.
Vaidoto Žalos "Agrorodeo" komanda
© Gedmantas Kropis

„Važiuoji ir skaičiuoji, kad, va, keturių valandų užteks. O tada grįšiu, susileisiu vaistų, pavalgysiu. O realybė tokia, kad žvaigždės danguje matyti, o mes dar čia“, – juokėsi lenktynininkas.

Pasirodo, komanda pralaukė eilėje iki pat dienos pabaigos ir, kai jau turėjo tikrinti lietuvių „Toyota Hilux Overdrive“, tikrintojai paprašė sugrįžti rytoj, mat, pranešė, jie jau baigė darbą.

Kaip aiškino Saulius Jurgelėnas, „Agrorodeo“ šturmanas, procedūros užtrunka, mat šiemet ralyje – labai daug naujokų.

Vaidoto Žalos "Agrorodeo" komanda
Vaidoto Žalos "Agrorodeo" komanda
© Gedmantas Kropis

„Ir procedūros užtrunka, nes reikia patikrinti labai daug mazgų ar įtarimą keliančių vietų, remontai vyksta čia pat, techninės komisijos vietoje. Jau tampa tradicija, kad išvažiuojame vakare ir turime dar sugrįžti ryte“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.

Dakaro ralis sausio 6-ąją, sekmadienį, prasidės visų dalyvių eisena pro starto arka. Sausio 7-ąją laukia pirmasis greičio ruožas. Ralio finišas numatytas sausio 17-ąją.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.