Ši nuostata, mėgsiama tų, kurie nori sutaupyti kiekvieną centą, iš tiesų turi pagrindą. Jei pripildytumėte indą benzinu ir jį atšaldytumėte, pastebėtumėte, kad jo tūris sumažėjo. Taip jau yra – šaldomos medžiagos įprastai mažėja. Susitraukdamas benzinas išlaiko turimos energijos kiekį, tačiau jo tūris sumažėja. Taigi, viename šalto benzino litre yra daugiau energijos ir jis sveria daugiau nei šilto benzino litras – tai yra tiesa.

Tačiau yra problema: benzino tūris keičiasi labai nežymiai. Taigi, įprastai pildant degalų baką šį efektą pajausti yra labai sunku ar net neįmanoma. Kai lauke labai šalta, jūsų automobilis ir pats sudegina daugiau degalų, kol pasiekia darbinę temperatūrą. Taigi, jei anksčiau keliatės ir riedate į degalinę, kad gautumėte daugiau degalų, greičiausiai ne tik nesutaupote, bet dar ir išleidžiate daugiau (nebent kainos rytais būna mažesnės).

Be to, nors benzino tankis ir taip keičiasi nežymiai, nepadeda ir tai, kad didžiulės degalų cisternos yra po žeme ir yra puikiai izoliuotos. Taigi, temperatūra jų viduje visada išlieka daugiau mažiau panaši. Kinta temperatūra linijose, kurios yra arčiau žemės paviršiaus, tačiau jei degalinė turi pastovų klientų srautą, visada gausite apytiksliai tos pačios temperatūros benzino.

Tai ką reikėtų daryti?

Visų pirma, visada atkreipkite dėmesį į kainą. Vairuotojai taip pat teigia, kad ne visas benzinas yra vienodos kokybės. Prastos kokybės benzino sunaudojama daugiau. Todėl išbandykite kelias degalines ir naudokite tą benziną, kuris jums patiems atrodo kokybiškiausias.

Galiausiai, labai svarbu yra palaikyti gerą automobilio techninę būklę. Prastos, netinkamai pripūstos padangos, neteisinga ratų geometrija, seni filtrai ir nereikalingi rakandai bagažinėje didina degalų sąnaudas. Taip pat ištreniruokite dešinę koją, kad ji nebūtų per sunki.