„Neatrodo, kad kurios nors iš tų priemonių galėtų labai padidinti mūsų kaštus“, – interviu dienraščiui teigė K.Meidė.

Pasak jos, dėl kuponų sistemos įvedimo „Maxima“ pajustų įtaką teritorijose, kuriose yra toliau nuo savo klientų, taip pat nišinių prekių segmentuose. „Sunkiau komentuoti to poveikio vertę, nes administravimo sistema nėra labai aiški, kyla klausimų, ar tikrai jie būtų skirti tiems, kam labiausiai jų reikia, bet, žinoma, smulkiesiems tai būtų palengvinimas“, – teigė ji.

Paklausta, ar suplanuota uždaryti parduotuvių 2019 metais, K.Meidė teigė, kad suplanavimų nėra, bet yra svarstymų, nes baigiasi kai kurios sutartys.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)