„Žiedinę sankryžą numatoma rekonstruoti į didesnio pralaidumo „turbo“ žiedinę sankryžą. Šioje sankryžoje formuojamos 2-3 eismo juostos, eismą organizuojant vertikaliuoju ir horizontaliuoju ženklinimu. Pėsčiųjų ir dviratininkų eismas organizuojamas skirtingame lygyje, įrengiant keturias požemines perėjas. Sankryžą, pėsčiųjų ir dviračių takus, požemines perėjas ir estakadą numatyta apšviesti modernia LED šviestuvų sistema. Rekonstruojant Šilutės pl. gatvę paliekama galimybė įrengti tramvajaus liniją Šiaurės – Pietų kryptimi“, – dėstoma projektiniuose pasiūlymuose.

Pėstiesiems bus įrengtos keturios požeminės perėjos po Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedo važiuojamąja dalimi. Patekimui į požemines perėjas numatyti laiptai ir vertikalūs keltuvai žmonėms su negalia išorinėje žiedo dalyje.

Statinio techniniai rodikliai

  • Eismo juostų skaičius – 4 – 8,
  • Eismo juostų plotis – 3,25 – 3,75 m,
  • Važiuojamosios dalies plotis – 7,50 – 13,00 m,
  • Bendras estakados ilgis – 800 m,
  • Statytojas: Klaipėdos miesto savivaldybė, Liepų g. 11,
  • Projektuotojas: UAB „Kelprojektas“, projekto vadovas Viačeslavas Zbrujevas.
Planuojama estakada Klaipėdoje // „Made in Klaipėda“ nuotr.