„Didžiąją dalį naujai formuojamos vadovų komandos ketiname atsirinkti savo jėgomis, tačiau siekdami surasti kompetentingus savo sričių profesionalus, numatome pasitelkti ir išorės konsultantų pagalbą. Jų įdirbis ir gebėjimas atrinkti bei pritraukti specialistus bus naudingas įmonei siekiant suburti stiprią ir iššūkių nebijančią komandą“, - sakė Registrų centro Personalo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Lukošienė.

Pasitelkiant konkurso būdu atrinktų išorės konsultantų pagalbą, bus ieškoma finansų ir administravimo, IT centro, klientų aptarnavimo, paslaugų valdymo, registrų tvarkymo ir strateginio vystymo direktorių. 5 mėnesių trukmės sutartį su galimybe ją pratęsti dar 2 mėnesiams su konkurso nugalėtoju planuojama pasirašyti kitų metų pradžioje.

Iš viso į vadovaujamas pozicijas Registrų centre ieškoma apie pusšimčio įvairaus lygio vadovų. Nuo lapkričio pradžios įmonėje vyksta vidinių atrankų etapas. Aukštesnių pozicijų vadovų, ypač naujai suformuotuose padaliniuose ar srityse, ieškoma ir už įmonės ribų.

Vadovaujantis gruodžio 1 d. įsigaliojusiu Vyriausybės nutarimu, visos valstybės įmonių darbuotojų atrankos turi būti skelbiamos per valstybės tarnybos departamento informacinę sistemą.

Visas atrankas į vadovaujamas pareigybes numatoma užbaigti kitų metų pirmojoje pusėje. Siekiant įmonės valdymo efektyvumo, nuo kovo 1 dienos įsigaliosiančioje naujoje Registrų centro struktūroje vadovaujančių asmenų skaičius, palyginti su dabar, sumažės trečdaliu - iki 180.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)