Buvimas savimi – vienintelė modernaus grožio sąlyga, kurią savo naujojoje kampanijoje pabrėžia kosmetikos ir parfumerijos tinklas. Kam lygiuotis į kitus, jei turite save?

Vienas geriausių tokios moters pavyzdžių Lietuvoje – Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Baigusi teisės studijas, dviejų vaikų mama lengvai atsiskleidė ne tik scenoje, bet ir socialinėje erdvėje. Jos charizmatiškumas daro ją išskirtinę, o nuo veido nedingstanti šypsena skleidžia pasitikėjimą savimi. Inteligentiška, stilinga, gebanti atlikti keletą darbų vienu metu, Indrė žavi ne vieną, o jos unikalumas toks užburiantis, kad ji tampa daugelio moterų autoritetu. „Tobulumas manęs niekada nežavėjo. Kartais mūsų ydos, silpnybės daro mus įdomesniais žmonėmis“ – įsitikinusi moteris.

Nespalvotame vaizdo klipe I. Morkūnienė įkūnija pasimetusią, tarp senovinių grožio etalonų besiblaškančia moterį kol galiausiai atranda tikrąją save. Šia kampanija siekiama skatinti moteris įvertinti save kaip unikalias asmenybes, taip įgyjant pasitikėjimą savimi – ginklą, kurio šablono niekur neįsigysi, o tai ir yra didžioji stiprybė šiuolaikinėje kasdienybėje. Kaip ir realybėje, taip ir vaizdo įraše, veiksmas vyksta standartų kupiname gyvenimo sūkuryje.

Klipe dėvima kaukė simbolizuoja žmonių abejingumą vidinei esybei, kurį galiausiai nugali herojės atsivertimas į tikrą, savimi pasitikinčią moterį.

„Įvaizdinis klipas yra svarbi, tačiau tik viena iš daugelio sėkmingos kampanijos sudedamųjų dalių. Atsispyrę nuo viską jungiančios – pasitikėjimo savimi, kaip šiuolaikiško požiūrio į moters grožį – idėjos bei suprasdami vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje, skirtingas kampanijos žinutes išdalinome ir „piltuvėlio“ principu pateikėme skirtingoms auditorijoms priklausomai nuo jų psichografijos bei parodyto susidomėjimo kitais kampanijos turinio vienetais.

Toks metodas yra draugiškas tiek vartotojui (nes mato tik tai, kas jį domina), tiek naudingas prekės ženklui (nes atsiranda galimybė komunikuoti daug žinučių, kurios tarpusavyje „nesimaišo“). Paskatinti sėkmės skaitmeninėje erdvėje, perkėlėme kampanijos įvaizdinę dalį ir į „tradicinius“ plačiosios medijos kanalus – žurnalus, straipsnius ir televizijos klipą.“, – pasakojo Aurimas Preilauskas, kampaniją kūrusios reklamos agentūros kūrybos vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)