Siekiant kuo geriau pasirengti suvaldyti laiko keitimo poveikį susisiekimo sektoriui, konsultacijoje kviečiamos dalyvauti taip pat ir Susisiekimo ministerijos reguliavimo srities įstaigos ir įmonės - valstybės įmonės „Oro navigacija“, Lietuvos oro uostai, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, taip pat Civilinės aviacijos administracija, Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos, „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos paštas ir Lietuvos transporto saugos administracija. Kelių transporto vežėjams diskusijoje atstovaus Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ ir Lietuvos vežėjų sąjunga, informacinių ir ryšių technologijų sektoriui - asociacija „Infobalt“.

ES valstybėms narėms derantis dėl sezoninio laiko keitimo atsisakymo, itin akcentuojamas konsultacijų su suinteresuotais verslo ir visuomenės atstovais poreikis, siekiant užtikrinti sklandų ES bendros rinkos veikimą. Šių metų vasarą Europos Komisijos surengta vieša ES gyventojų apklausa parodė, kad didžioji dalis - 84 proc. respondentų norėtų atsisakyti sezoninio laiko keitimo. Tokią nuostatą pagrindžia ir moksliniai tyrimai.

Galiojant vasaros laikui, šviesusis paros metas rytais prasideda vėliau ir vakarais trunka viena valanda ilgiau, lyginant su žiemos laiku. O esant žiemos laikui, šviesusis paros metas rytais prasideda anksčiau ir atitinkamai anksčiau sutemsta vakarais.

Šiuo metu visoje ES dukart per metus laikas pakeičiamas viena valanda, siekiant geriau išnaudoti dienos šviesą. Vasaros laiko įvedimo ES tvarkaraštis buvo nustatytas Europos Parlamento ir Tarybos direktyva dėl vasaros laiko susitarimų, siekiant užtikrinti sklandų ES vidaus rinkos veikimą.