„Lietuvos geležinkeliai“ teigia siekiantys užtikrinti IX B koridoriaus (nuo Kenos iki Klaipėdos) ruožų pralaidumą ir greičių didinimą. Antrųjų kelių projektai taip pat leis didinti eismo saugą, mažinti aplinkos taršą bei triukšmo lygį, gerinti sąlygas vietos verslui, didinti darbo jėgos mobilumą.

„Pagerės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pasiekiamumas kroviniams, o taip pat didžiausio Lietuvos pajūrio miesto Klaipėdos pasiekiamumas keleiviams. Visa tai leis gerinti žmonių ir krovinių mobilumą, atsiras palankesnės sąlygos keliauti, turizmo industrijai plėtoti, logistikai, intermodaliniam transportui vystytis“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Karolis Sankovskis.

Geležinkelio ruožai Livintai-Gaižiūnai ir Plungė-Šateikiai yra IX B koridoriuje, kuris jungia Klaipėdos jūrų uostą su Vilniumi per Šiaulius, Radviliškį, Kaišiadoris. Šie ruožai yra vienkeliai, dėl to jie riboja traukinių pralaidumą linijose Kaišiadorys- Radviliškis ir Radviliškis-Klaipėda. Šiuo metu ruožuose leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus abu projektus greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h.

Įmonės teigimu, antrojo kelio ruožo Plungė–Šateikiai atveju yra numatyta rekonstruoti 13,9 kilometro esamo kelio ir pastatyti 13,9 kilometro naujo kelio. Antrojo kelio Livintai–Gaižiūnai projekte numatyta rekonstruoti 10,7 kilometro esamo kelio ir pastatyti 10,7 kilometro naujo kelio. Abiem atvejais planuojama rekonstruoti ir pastatyti tiltus, pralaidas, iešmus, triukšmo sieneles.

Artimiausiu metu bus skelbiami pirkimo konkursai šiems projektams įgyvendinti. Projektus numatoma iš dalies finansuoti ES lėšomis.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)