K. Berzins turi vertingos patirties greito vartojimo prekių (angl. fast moving consumer goods, FMCG) versle – jis 19 metų dirbo įvairiuose „Philip Morris International” padaliniuose ir rinkose. Šiuo metu jis įsikūręs Šveicarijoje ir yra atsakingas už kompanijos pardavimo strategiją visame pasaulyje. Prieš tai K. Berzins dirbo pardavimų direktoriumi „Philip Morris“ Lenkijoje ir generaliniu direktoriumi Švedijoje bei Islandijoje. Be to, jis taip pat buvo šios kompanijos marketingo vadovu Baltijos šalyse ir vadovavo Latvijos padaliniui.

„Mūsų verslas Baltijos šalyse pastaruosius keletą metų sėkmingai vystėsi ir augo. Todėl esu įsitikinęs, kad Klavs yra tinkamas žmogus, galintis vadovauti mūsų verslui ir vesti jį į dar didesnę sėkmę ateityje kartu su komanda Baltijos šalyse“, – sakė „Fazer Bakery Business Area“ generalinis direktorius Petri Kujala.

Klavs Berzins
„Fazer Bakery Baltic“ buvo įkurta 2014 m., sujungiant „Fazer“ kepyklų verslą trijose šalyse – Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Įmonė savo veiklą Estijoje pradėjo 1993 m., o Latvijoje ir Lietuvoje nuo 2001 m. Šiuo metu „Fazer Bakery Baltic“ dirba daugiau kaip 620 žmonių.

Lietuvoje „Fazer“ atstovauja UAB „Fazer Lietuva“ – viena pirmaujančių kepyklų šalyje, prekiaujanti duonos gaminiais, pažymėtais „Gardėsio“ prekės ženklu. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 270 darbuotojų. Populiariausi duonos prekių ženklai – „Jorė“, „Skrudink ir ragauk“, „Daržovinės duonos“. Žinomiausi „Fazer“ saldumynų prekių ženklai Lietuvoje yra „Karl Fazer“ ir „Geisha“. Bendrovės apyvarta 2017 metais buvo 16,94 mln. EUR.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)