„Gedimą taisome ir artimiausiu metu atstatysime, dalį apkrovos perėmė kitas duomenų centras.

Jei neturite ryšio – perkraukite telefoną arba pabandykite skambinti šiek tiek vėliau. Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks“, – socialiniame tinkle pranešė bendrovės atstovas Andrius Baranauskas.

Jis tikino, kad gedimas nėra geografinis, t.y., nėra taip, kad neveikia kažkuri tinklo dalis teritorijos prasme, kai konkrečioje vietovėje negali prisiskambinti visi klientai.

„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia.

Kol kas paveiktų klientų skaičiaus pasakyti negalime, nes dauguma nepatiria sutrikimų arba tie sutrikimai yra tokie, kad žmogus turi skambinti kelis kartus“, – DELFI sakė A. Baranauskas.

Sutrikusios visos paslaugos – skambučiai, SMS ir mobilusis internetas.

A. Baranauskas socialiniame tinkle pasidalijo, kad telefono perkrovimas turi padėti, nes perkrovus telefonas iš sugedusio duomenų centro automatiškai persiregistruoja į veikiantį.

„Tele2“ serverių gedimo sukeltas problemas patyrė ir „Telia“ bei „Bitės“ klientai, kurie negali prisiskambinti ar nusiųsti SMS į neveikiantį tinklą maždaug nuo 14 val.

„Kokiu mastu šis gedimas paveikė mūsų klientus, kol kas sunku pasakyti. Bet kokiu atveju, tikimės ir linkime kolegoms iš „Tele2“ greitai išspręsti techninį sutrikimą“, – situaciją komentavo „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (199)