Visi „Macan“ automobiliai yra gaminami „Porsche“ gamykloje Leipcige, Vokietijoje. Lietuvoje atnaujinto modelio kaina prasideda nuo 59 533 eurų (be PVM). Pirmuosius klientus jis pasieks dar šių metų pabaigoje.

Paryžiaus automobilių parodoje „Porsche Macan“ pristatomas su efektyviu 2 l darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu. Jis išvysto 180 kW (245 AG) galią ir 370 Nm sukimo momentą, o su septynių laipsnių automatine PDK dviejų sankabų pavarų dėže kompaktinis SUV iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek. Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 225 km/val.

Kaip daugelio sportinių automobilių, taip ir „Macan“ priekinės padangos yra siauresnės nei galinės. Automobilis turi visus varančiuosius ratus, standartiniai montuojami ratlankiai yra 18 colių skersmens, o papildomai gali būti užsakomi iki 21 colio.

Kaip ir kitų naujų „Porsche“ modelių, „Macan“ gale – žibintai, kuriuos sujungia bagažinės dangtį perskirianti LED juosta. „Stop“ signalas abiejuose žibintuose šviečia kaip keturios atskiros taisyklingą formą sudarančios tiesės.

Visa priekinė SUV dalis buvo atnaujinta ir dabar „Macan“ atrodo platesnis, o žibintuose atkartotas ženklui būdingas elementas – kiekviename priekiniame žibinte dienos šviesos matomos kaip keturi taisyklingą kvadratą sudarantys taškai.

Standartinėje „Macan“ įrangoje yra LED žibintai. Eksterjero spalvų pasirinkimo galimybės pasipildė keturiomis naujomis: „Mamba Green Metallic“, „Dolomite Silver Metallic“, „Miami Blue“ bei „Crayon“.

Gausu naujų galimybių

Atnaujinta „Porsche Communication System“ gerokai praplėtė „Macan“ jungiamumo galimybes. Centre įmontuotas „Full HD“ raiškos 10,9 colio skersmens lietimui jautrus ekranas (anksčiau buvo 7,2 col.), o meniu bei piktogramas galima konfigūruoti pagal individualius poreikius – taip pat, kaip ir „Panamera“ bei „Cayenne“ modeliuose.

Kiekvienas „Macan“ turi realiu laiku atnaujinamą navigacijos sistemą, galimybę prijungti telefoną naudojant „Porsche Connect“ ar „Porsche Car Connect“ programėles, specialia „Offroad Precision“ aplikacija įrašyti važiavimo bekelėje duomenis, „Porsche Connect Plus“ su „Wi-Fi“ modemu, o įvairias komandas galima valdyti balsu.

Papildomai „Macan“ galima komplektuoti su sportiniu GT vairu, sukurtu pagal „Porsche 911“ stilių. Taip pat su „Sport Chrono“ paketu, adaptyvia kruizo kontrole, šildomu priekiniu stiklu, oro jonizatoriumi. Be to, „Macan“ gali be vairuotojo įsikišimo važiuoti eismo spūstyse: sekdamas priekyje važiuojantį automobilį, SUV pats greitėja ir stabdo. Šonuose sumontuoti jutikliai atpažįsta eismo juostos žymėjimą ir neleidžia iš jos išvažiuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)