aA
Šiais laikais nuolat skamba perspėjimai apie telefonius ar kibernetinius sukčius, žmonės raginami būti budrūs.
© DELFI montažas

Kai kaunietė Karolina į savo darbo telefoną gavo žinutę apie televizijos kanalo, kurio paslaugų ji nebuvo užsisakiusi, atnaujinimą, ji nekreipė dėmesio. Tačiau, kai po savaitės vėl gavo tokią pat žinutę tik jau su kita nuoroda, mergina sunerimo, kad galbūt jai rašinėja sukčiai.

„Sveiki, vykdome TV kanalo atnaujinimus, todel TV imtuve Jums reikia pakeisti nustatymus iki 30 d.“. Tokią žinutę rugsėjo pabaigoje gavo Karolina. Žinutėje taip pat buvo nurodyta nuoroda. Mergina nekreipė dėmesio į žinutę, nes tai buvo jos darbo telefonas ir apskritai jokių televizijos paslaugų ji užsisakiusi nebuvo.

„Kai po savaitės vėl gavau panašaus turinio žinutę, tik jau su kita nuoroda, sunerimau. Žinutės buvo parašytos netvarkingai, be lietuviškų raidžių. Pagalvojau, kad didelė įmonė nesiųstų tokių žinučių. Pabandžiau paskambinti tuo numeriu, bet skambutis nebuvo sujungtas. Pagalvojau, kad gal kokie sukčiai man čia siuntinėja žinutes“, – nerimavo Karolina.

DELFI susisiekė su „TVPlay Home“ ir „TVPlay Premium“ komunikacijos vadovu Žilvaru Zinkevičiumi. Jis nuramino, kad įmonė iš tiesų siuntė tokio pobūdžio žinutes savo klientams.

„Atsiprašome gerb. Karolinos iš Kauno ir užtikriname, kad SMS iš mūsų kompanijos ji gavo atsitiktinai.

Šiuo metu vykdome perjungimą prie naujo TV signalo siųstuvo. Dėl šios priežasties TV imtuvuose daliai klientų reikėjo pakeisti keletą nustatymų. Šiuos pakeitimus atlikti labai svarbu, antraip imtuvų nepasieks TV signalas ir nebus galimybės žiūrėti televizijos programų.

„TVPlay Home“ (anksčiau VIASAT) komanda intensyviai dirba, kad perjungimo prie naujo siųstuvo procesas būtų kuo sklandesnis. Visus savo klientus įvairiomis komunikacijos priemonėmis informuojame apie atnaujinimą. SMS žinutėse pateikiame nuorodą į mūsų interneto svetainę su klientams aktualia bei naudinga informacija.

Savo ruožtu papildomai patikrinsime visų šiandien siųstų trumpųjų žinučių mobiliųjų telefonų numerius ir ištaisysime klaidas, jei tokių pasitaikytų“, – sakė Ž. Zinkevičius.

Jis paaiškino, kad lietuviškų raidžių žinutėse įmonė nenaudoja dėl taupumo – mat į pranešimus su lietuviškomis raidėmis telpa mažiau simbolių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.