Šalies valdžia nerimauja dėl drastiškai sumenkusių pardavimų. Anot Ispanijos autonominės Kastilijos ir Leono bendruomenės ekonomikos ir finansų specialistės Pillar del Olmo, šio projekto idėją jai pasufleravo pačių pirkėjų elgesys: esą jie ateina į parduotuvę, pasimatuoja drabužį, o tada jį perka internetu.

Valdininkė įsitikinusi, kad tokia priemonė padėtų apsaugoti smulkųjį verslą nuo didelių internetinių korporacijų konkurencijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)