Bene daugiausiai titulų per tris dešimtmečius nenutrūkstančios karjeros automobilių sporte Lietuvoje sukaupęs ir vis dar aktyviai lenktyniaujantis R. Čapkauskas šių metų lenktynių sezono pradžioje nusprendė, kad atėjo metas dalintis sukaupta patirtimi ir auginti naują lenktynininkų kartą, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Visą šį sezoną jis „Cupra TCR“ bolidu lenktyniavo Baltijos šalyse vykstančiose ilgų nuotolių lenktynėse ir į „DHL Racing“ komandą lenktyniauti priėmė daugiau patirties pasisemti panorusius lenktynininkus.

Nuo lengvo starto ir susipažinimo su automobiliu Bikerniekų trasoje Latvijoje iki finalinio Baltijos šalių 4 valandų lenktynių etapo komanda ženkliai progresavo rinkdama taures ir kopdama ant apdovanojimų pakylos. R. Čapkauskas tikėjosi gerų rezultatų ir praėjusį savaitgalį Estijoje, šalia Pernu miesto esančioje „Auto24 Ring“ trasoje, tačiau šios lenktynės yra per daug artimos ir permainingos, kad taip paprastai būtų galima prognozuoti rezultatą.

„Baigiantis pirmajai valandai padariau nedidelę klaidelę. Padangos sudilo, ir jau prieš pat bevažiuojant vairuotojų keitimui išslydau iš trasos, nušienavau šiek tiek žolės. Ši užkimšo radiatorių, jame užkaito vanduo ir teko stoti aušinti visą sistemą. Praradome apie 7 minutes laiko, o šios buvo lemiamos. Tarp TCR bolidais lenktyniaujančių komandų vyko labai graži ir artima kova, tad per visas 4 valandas praradę, atrodytų, nedaug laiko, likome tą kovę stebėti iš toli“, – nesėkmingą paskutinį pasirodymą komentavo lenktynininkas.

Vis tik jis ne tik neatrodė labai liūdintis, bet ir itin džiaugėsi savo mokinių, kuriuos jau išdidžiai vadina komanda, pasirodymu.

„Labai džiaugiuosi Audriumi Stasiulevičiumi, kuris su manimi važiuoja jau 3-ius metus. Trasoje jis važiuoja taip stabiliai ir greitai, kaip profesionalus lenktynininkas. Tempu nustebino ir Jurgis Adomavičius, kuriam TRC bolidu tai buvo tik antrosios lenktynės. Mes visi buvome tokie greiti, kad mažų mažiausiai galėjome varžytis dėl podiumo“, – džiaugėsi Ramūnas.

J. Adomavičius neslėpė, kad pradžioje buvo savim nusivylęs ir važiuoti buvo sudėtinga.

„Nuo ankstesnio etapo Rygoje, kur teko važiuoti tik ant šlapios dangos, vairavau savo „Honda Integra“, važinėjau „Simuliatorių akademijoje“, tad man viskas susimaišė, negalėjau pavažiuoti. Tačiau lenktynių dieną persilaužiau ir pavyko palaikyti aukštą tempą. Žaviuosi šia mašina, komanda, ir jų galimybėmis“, – kalbėjo jis.

Svarbu apginti titulą

Šiemet prie „DHL Racing“ komandos vairo sėdinčiam Ramūnui Čapkauskui svarbiausias asmeninis tikslas yra apginti Lietuvos žiedinių lenktynių čempiono titulą. Pradėjęs sezoną su BMW automobiliu po didelės komandos draugo avarijos Bikerniekų žiede Rygoje jis vėliau persėdo į naują, modernų „Cupra TCR“ bolidą ir toliau varžosi galingiausioje R3000+ klasėje. Po dviejų savaičių Estijoje, Pernu „Auto24 Ring“ trasoje „Autoplius Fast Lap“ lenktynių metu vyks paskutinis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapas, tad lenktynininkas pirmą kartą šiame sezone šioje pat trasoje išbandė savo jėgas tokiu pačiu principu dėl pozicijų vykstančiose Baltijos šalių žiedinėse lenktynėse.

„Puikios lenktynės. Abiejuose važiavimuose buvau greičiausias „BaTC2“ klasėje, kurioje lenktyniauja visi TCR bolidai, tačiau greičiausių „Porsche“ ir „Lamborghini“ nepavijau. Dabar labai laukiu „Autoplius Fast Lap“ paskutiniojo etapo ir tikiuosi, kad čia, kaip ir dažniausiai tokiu metų laiku bus lietaus“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.

Vis tik Estijoje yra atskira klasė TCR automobiliams, kur visi lenktynininkai varžosi lygiaverte technika. Gerokai galingesni „Porsche“ ir „Lamborghini“ automobiliai lenktyniavo tarpusavyje. Tuo tarpu Lietuvos čempionate visi automobiliai, kurių darbinis tūris kartu su turbinos suteikiamu koeficientu viršija 3 litrus, važiuoja vienoje R3000+ klasėje, neatsižvelgiant nei į jų galingumo skirtumu, nei į paruošimo lygį.

Ramūno Čapkausko komanda lenktynių trasoje

Tikimybę laimėti pagerins lietus

Estijoje kova dėl R3000+ klasės čempiono titulo bus lemiama, mat po trijų etapų prieš finalines lenktynes tiek R. Čapkauskas, tiek pagrindinis oponentas Paulius Reisas turi surinkę po tiek pat taškų, tad čempionu taps tas, kuris finišo liniją kirs pirmas.

R. Čapkauskui lenktynės naujoje ir modernioje Pernu trasoje nieko gero nežada. Trasa itin lygi ir sterili. Ji saugi, posūkiai nėra pavojingi, o tiesiosios ilgos. Lenktynininko arkliukas – sudėtingi posūkiai ir jų viražai, mat puikiai „Seat Motorsport“ gamykloje subalansuotas automobilis ir didelė sportininko vairavimo patirtis leidžia juose važiuoti itin greitai. Tačiau čia tokių nėra daug. Tuo tarpu P. Reisas su kone dvigubai galingesniu BMW automobiliu turės milžinišką pranašumą tiesiosiose.

„Prieš „arklius“ aš neturiu jokių priešnuodžių. Pas mane jų 350 ir tiesiojoje aš galiu tik žiūrėti į tolstantį geltoną varžovo automobilį. Jį paveju posūkiuose, tačiau čia tokių sudėtingų viražų nėra daug. Tad labai norėčiau lietaus per varžybas, kuris išlygina visų jėgas“, – savo lūkestį Lietuvos žiedinių lenktynių finalo etapui išreiškė R. Čapkauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją