Kaip praneša EK atstovybė Lietuvoje, „Airbnb“ įsipareigojo pateikti visą užsakymo kainą, įskaitant papildomus mokesčius, pavyzdžiui, už aptarnavimą ir valymą. Jei galutinės kainos iš anksto apskaičiuoti neįmanoma, bendrovė įsipareigojo vartotoją aiškiai informuoti, kad gali būti taikomi papildomi mokesčiai.

Taip pat bendrovė įsipareigojo aiškiai nurodyti, ar pasiūlymą teikia privatus, ar profesionaliai tuo užsiimantis asmuo, kadangi abiem atvejais vartotojų apsaugos taisyklės skiriasi.

Dar vienas prisiimtas įsipareigojimas - aiškiai nurodyti, kad vartotojai gali naudotis visomis numatytomis teisių gynimo priemonėmis, visų pirma, teise paduoti šeimininką į teismą, jei jis padarė asmeninės ar kitokios žalos.

Be to, įsipareigota aiškiai nurodyti, kad vartotojai turi teisę pareikšti ieškinį prieš „Airbnb“ šalies, kurioje jie gyvena, teismuose.

Taip pat įmonė įsipareigojo pranešti vartotojams, jei nuspręs nutraukti sutartį arba pašalinti turinį, ir pasiūlys jiems teisę pateikti skundą ir atitinkamais atvejais - teisę į kompensaciją.

Tikimasi, kad „Airbnb“ įgyvendins pakeitimus visose savo interneto svetainės versijose ES ir Europos ekonominės erdvės kalbomis iki šių metų gruodžio pabaigos. Jei reikalavimų būtų nesilaikoma, vartotojų apsaugos institucijos gali nuspręsti imtis vykdymo užtikrinimo priemonių.

Kaip ELTA rašė, EK liepos viduryje pažėrė virtinę reikalavimų ir nurodymų, kaip JAV bendrovė „Airbnb“ turėtų elgtis ES rinkoje.

„Airbnb“ išsamius sprendimus turėjo pateikti iki rugpjūčio pabaigos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją