Pensijos pagrindinės dalies paskaičiavimas pateiktas aiškiai, tačiau papildomos pensijos dalies paskaičiavime nurodyta vienetų skaičius ir vieneto vertė, nenurodant vienetų apskaičiavimo. Tai nauja ir žmonėms neaišku iš ko susidaro vienetai? TAI TAISYTINA.

Bendravau su keletu kauniečių, Kaišiadorių rajono pensininkų ir visur tas pats klausimas – kaip paskaičiuoti vienetai? Daug pensininkų nesinaudoja internetu ir nepajėgūs išnagrinėti pensijų įstatymo 46 ir kitų 45, 48 straipsnių. NEGI TAIP VISOJE ŠALYJE, KAS PARUOŠĖ TOKIĄ TVARKĄ? Paklausus dėl žmonos pensijos, atsakyme prirašyta du lapai, koks tai darbo krūvis. O gal taip sąmoningai nervinami pensininkai, bus paklausimų, padidės susirašinėjimas, gal ir etatų pasididins.

Jūs turite tribūną, padėkite priversti SODRĄ teikti pensininkams išsamią informaciją pirmame laiške, negalvojant, kad padidinus pensiją klausimų neturėtų kilti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Sodros“ Komunikacijos skyriaus vedėjas Saulius Jarmalis

Visi senatvės pensijas gaunantys senjorai, kurių pensijos perskaičiuotos, jau gavo ar netrukus gaus laiškus su informacija apie atnaujintą pensijos dydį.

„Sodros“ pareiga ir tikslas informuoti senatvės pensijų gavėjus apie pasikeitusį jų pensijos dydį, nepriemoką ir sprendimą tokią senatvės pensiją skirti. Daugelis senjorų šia informacija patenkinti ir jiems jos pakako. Na, o jeigu žmonėms norisi daugiau sužinoti apie savo pensiją, jie yra laukiami ir esame pasirengę pateikti išsamius paaiškinimus bei atsakyti į klausimus asmeniškai, nes kiekvieno situacija yra individuali.

Gyventojų informavimas yra viena svarbiausių „Sodros“ funkcijų. Pradėjus mokėti perskaičiuotas pensijas, kaip ir tikėjomės, sulaukėme didesnio nei įprastai senjorų antplūdžio, o jų klausimai labai įvairūs ir pateikti visus atsakymus siunčiamuose laiškuose tikrai nebuvo galimybės. Klientų antplūdžiui mūsų specialistai rengėsi iš anksto.

Džiaugiamės galėdami kiekvienam individualiai pateikti informaciją apie jų asmeninį pensijos dydį tiek telefonu, tiek „Sodros“ skyriuose, tiek elektroniniais ar netgi popieriniais laiškais, o minėtas atvejis, kai senjoras gavo išsamų atsakymą, tik dar kartą įrodo, jog nė vienas žmogus neliks be dėmesio.

Apkritai klientų aptarnavimui skiriame itin daug dėmesio – įdiegėme išankstinės registracijos konsultacijai funkciją, atskambinimo funkciją ir kasdien aptarnaujame 3000 – 4000 klientų. Šiemet jų aptarnavome jau apie 700 tūkst.

Papildomos informacijos senatvės pensijų gavėjams siųsti neplanuojame, tačiau, kaip ir iki šiol, esame pasirengę atsakyti į kiekvieno jų klausimus asmeniškai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)