Kino studijos nekenčia A. Sandlerio

2014 metais kibernetiniai įsilaužėliai atskleidė labai daug gėdingos informacijos apie „Sony“ kino kompaniją. Paaiškėjo, kad ten verda aistros kaip reikiant. Buvo nutekinti asmeniniai elektroniniai laiškai, atskleidę daugybę pikantiškų detalių ir nesutarimų.

Pavyzdžiui, iš laiškų susidaro vaizdas, kodėl kino kompanija nebenori dirbti su A. Sandleriu – tiek dėl profesinių, tiek dėl gana asmeninių priežasčių: visiems jis esą buvo įgrisęs iki gyvo kaulo. Bendrovės darbuotojai A. Sandlerį laiškuose atvirai vadina žmogumi, dėl kurio kaltės nesiseka visai studijai.

„Su juo kuriami filmai mus smukdo. Adamo Sandlerio kino juostos mus liūdina“, – rašo vienas darbuotojas.

Greičiausiai ne kartą esate skaitę apie žvaigždes, kurios savo ego ir poelgiais nervina aplinkinius, tačiau panašu, kad mažai kam pavyko taip, kaip Adamui Sandleriui – panašu, kad jis apsunkino gyvenimą šimtams, jei ne tūkstančiams „Sony“ darbuotojų.

Žiūrovai nekenčia A. Sandlerio

Nors A. Sandlerio filmai niekada nesulaukė ypatingų kritikų liaupsių, jo darbai kine iš esmės nebuvo išskirtinai vien blogi. Deja, situacija tokia, jog „Wikipedia“ puslapyje „Blogiausi filmai“ iš dešimties vieno dešimtmečio filmų bet trys – būtent šio aktoriaus darbai.

Nuo 2009 metų juostos „Funny People“ visi filmai, kuriuose jis vaidino ar prodiusavo, įvardijami kaip niekam tikę. Baisiausia, jog taip mano ne tik kritikai, bet ir nemažai žiūrovų, kuriems ir kuriamas toks kinas.

Tiesą sakant, A. Sandlerio filmai patinka vis mažiau ir mažiau žmonių. Galbūt kritikus ir būtų galima kaltinti šališkumu ar noru susidoroti su šiuo aktoriumi, bet skaičiai nemeluoja – jo filmai tiesiog nebeuždirba pinigų.

A.Sandleris atsisako dalinti interviu spausdintai žiniasklaidai

Pats A. Sandleris, panašu, visai neatrodo suinteresuotas pagerinti savo įvaizdį nors žiniasklaidos akyse. Dar prieš jo karjerai pradėjus smigti žemyn, aktorius tiesiog liovėsi dalinęs interviu. Tiesiog vieną dieną jis perskaitė apie save kažką, kas jam nepatiko, ir nusprendė, kad su spausdintinės žiniasklaidos atstovais nenori turėti nieko bendro. Tuo metu tai buvo gana drąsus sprendimas, o šiandien gana rizikinga praktika. Jeigu A. Sandleris aktyviai reikštųsi socialinėje žiniasklaidoje, reikalai būtų geresni, bet ir toks bendravimas su pasauliu jam neatrodo malonus. Pavyzdžiui, į socialinį tinklą „Twitter“ jis užklysta labai retai.

A.Sandleris negerbia moterų

Laimei, seksizmas pastaruoju metu pramogų pasaulyje pagaliau toleruojamas vis mažiau. Taigi, nieko keisto, jog feminisčių kritikos susilaukė ir mūsų straipsnio herojus. 2016 metų birželį aktorė Rose McGowan socialiniame tinkle pasidalino vieno iš A. Sandlerio filmų atrankos informaciniu pranešimu, kuriame moterims patariama vilkėti drabužius, akcentuojančius jų krūtinę. Vos tik aktorė socialiniame tinkle paprašė aktoriaus pasiaiškinti, jos agentas ją nedelsiant atleido, o socialinėje žiniasklaidoje užvirė tikra košė.

„The Daily Dot“ parengė sarkastišką straipsnį „Kaip būti mergina Adamo Sandlerio filme“, kuriame kaltina A. Sandlerį kuriant moteriškus personažus, kurie primena ne ką kitą, o „objektą“. Juostos „Monstrų viešbutis 2“ premjeroje A. Sandleris ir jo kolega Kevinas Jamesas, apsirengę sportine apranga, buvo nufotografuoti šalia kaip reikiant išsipusčiusios Selenos Gomez. Toks poelgis paskatino diskusijas dėl moterims ir vyrams pramogų pasaulyje taikomų dvigubų standartų. Nors juostoje „Džekas ir Džilė“ A. Sandleris ir vaidino merginą, panašu, kad priešingos lyties tikrai nesupranta.

A.Sandleris – tinginys

Dauguma A. Sandlerio gerbėjų ne veltui pastaruoju metu vis dažniau kalba apie tai, kad jų mėgstamas aktorius aptingo. Jo pasirodymai paties prodiusuotuose juostose įvardijami kaip pavargę ir išsisėmę, esą jiems stinga energijos ir elementarios gyvybės. Jo apatiją puikiai iliustruoja paties teiginys, esą jis filmus kuria tik vietose, kur nori paatostogauti. Nokautuojantis atvirumas, tiesa?

Seniau A. Sandleris stengėsi ir mylėjo savo žiūrovus, o dabar jų paprasčiausiai negerbia – jis nebebodi jiems rodytis vilkėdamas nutrintus marškinėlius ir murzinas kelnes.

Adamas Sandleris

A.Sandleris – tiesiog nemalonus vyrukas

Kaip paaiškėjo 2014 metais nutekinus „Sony“ elektroninių laiškų, A. Sandleris bendrovės vadovybę erzino ir nepamatuotais piniginiais reikalavimais. Paaiškėjo, kad kartą A. Sandleris bandė įtikinti valdžią skirti 200 mln. dolerių „Candy Land“ projektui (tiek kainavo, pavyzdžiui, „Žvaigždžių karai“). Kitą kartą jis bandė išsikovoti papildomus 100 tūkst. dolerių savo kolegai prodiuseriui, nors jam ir taip jau buvo sumokėta 500 tūkst. dolerių.

„Adamas – tikras šiknius, ir tai tik jo kaltė“, – teigia Amy Pacal.

„Jis nebėra tas geras vyrukas, koks buvo seniau. Ir niekas dėl to nekaltas“, – pridūrė Dougas Belgradas iš „Sony“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)