Teigiama, kad šios investicijos turėtų būti skirtos trims bandymų trasoms, praneša thedrive.com.

Vienoje trasoje yra monitoringo sistemos, skirtos autonominių automobilių prototipų sekimui. Antroje – bandymų ruožas, skirtas bandyti dideliais greičiais važiuojančias transporto priemones. Čia turėtų atsirasti galimybės išmėginti, kaip savavaldžiai automobiliai elgsis įvairiomis sąlygomis: tuneliuose, ten, kur yra kliūčių, skirtingo apšvietimo sąlygomis. Trečioji bandymų zona bus naudojama savavaldžių automobilių manevravimui stovėjimo aikštelėse bei avarinio stabdymo sistemoms bandyti.

Nepaisant sukrėtimo, kurį atnešė ilgamečio koncerno lyderio Sergio Marchionne mirtis, automobilių gamintojas neatsisako savo užmojų tobulinant savavaldžius automobilius. Be to, kiek anksčiau koncernas buvo skelbęs, kad technologijų kompanija „Waymo“ užsisakė tūkstančius „Pacifica“ vienatūrių savo turimoms autonominių automobilių bandymo programoms.

Apie panašią investiciją neseniai skelbė ir BMW, panorusi turėti savo autonominių automobilių bandymų poligoną. Į šį bavarai pasiruošę investuoti apie 116 mln. JAV dolerių. Teigiama, kad poligone dirbtų apie 160 žmonių, būtų 14 simuliatorių, o plotas sudarytų 123 tūkst. kv. metrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)