Dažniausiai „tiksliukai“ nelabai draugauja su humanitariniais mokslais, o „humanitarams“, skaičių pasaulis prilygsta kosmoso platybėms. Tokiu atveju, profesionalus korepetitorius gali ne tik padėti išlaikyti balansą tarp visų mokslo disciplinų, bet ir surasti naujų mokymosi ar informacijos sisteminimo metodų, kas padėtų įsiminti ir užpildyti norimo dalyko žinių spragas.

Korepetavimas tai nėra bausmė silpnai besimokantiems už prastus pažymius. Greičiau tai popamokinė veikla ar malonus užsiėmimas, kuriame galima sutikti labai motyvuotų, siekiančių mokytis daugiau ir norinčių gilinti savo žinias moksleivių, atrasti bendraminčių bei naujų draugų.

Taip pat, neretai jauni žmonės jau nuo pat vaikystės žino, ką norėtų veikti gyvenime ir kuo norėtų būti užaugę bei tikslingai siekia būtent savo būsimai specialybei reikalingų žinių, dalyvaudami įvairiose olimpiadose ar mokydamiesi papildomai. Korepetavimas gali padėti jiems tinkamai pasiruošti, giliau analizuojant pasirinktą sritį ir išplėsti jau turimas žinias labiau ruošiantis valstybiniam egzaminui ar studijoms užsienyje.

Mokiniai

Korepetavimas padeda atsikratyti baimių. Lietuvoje tarp mokytojų ir mokinių yra tam tikras bendravimo barjeras, tad kartais sunku paprašyti pakartoti temą ar papildomai paaiškinti. Tai padaryti gali būti nedrąsu ir dėl bendraklasių reakcijos – jei niekas nieko neklausia, matyt, visi suprato. Naujo mokytojo privalumas, kad jis dalyką aiškina naujas metodais, kurie, jei netinka mokiniui, yra keičiami, kol randamas tinkamiausias. Stresas dingsta, nes korepetitorius neparašys blogo balo, nemoralizuos. Šiandienos pamoka neturės jokios įtakos bendravimui kitoje pamokoje ar po pusmečio. Bendramoksliai irgi čia atėjo, nes nori išmokti daugiau, suprasti mokomąjį dalyką, tad jie – toje pačioje valtyje. Tai žmonės, kurie neturi jokio pagrindo pykti, jei paprašei mokytojo išsamesnio paaiškinimo.

Taigi, mitas, kad korepetavimas skirtas tik silpnai besimokantiems. Korepetavimas skirtas tiems, kurie nori į kontrolinius darbus eiti pasirengę visiems variantams: vienus klausimus jie gliaudys kaip riešutus, o kiti – kurių nepvyks atsakyti – taps įdomia kitos korepetavimo pamokos tema. Tai užklasinė veikla tiems, kurie siekia aukštų egzaminų rezultatų, dalyvauja olimpiadose.

Beje, gavus gerą balą iš atsiskaitymo saulė iškart pradeda šviesti vaiskiau, o pakili nuotaika laikosi bent iki pertraukos. Keli sėkmingi atsiskaitymai iš eilės ir vidinė motyvacija tik auga – juk negalima po tiek gerų pažymių gauti kokio nelemto penketo.

Raginame peržvelgti mokomuosius dalykus ir kritiškai įsivertinti, kur žinios (ne pažymiai, o žinios) yra ne visai tokio lygio, kuris jus tenkina. Kaip manote, ar kitoks mokymo stilius, motyvacija galėtų pagelbėti? Jei taip, raginame nebijoti tiesiog išbandyti kitą mokytoją – korepetitorių.

Užsakymo nr.: PT_78985277