Su tokia tvarka susidūręs keleivis (vardas redakcijai žinomas) stebėjosi, kad jam kasoje perkant 7 bilietus pardavėja davė užpildyti popierinę prašymo formą.

Iš Kauno į Vilnių keliavusi septynių asmenų grupė norėdama įsigyti bilietus turėjo nurodyti savo vardą, pavardę, namų adresą, telefono numerį, prašymo pildymo datą ir pasirašyti. Likusias grafas užpildo pardavėja, kuri įrašė parduotų bilietų numerius ir už juos gautą sumą.

Kompiuterinių technologijų amžiuje pildyti prašymus ranka vyrui pasirodė keista: “2018-ieji: nori geležinkelių kasoje įsigyti 7 bilietus – pildyk popierinį prašymą Keleivių vežimo direkcijos direktoriui, o pardavėja litų ženkliuką perdaro eurais”, - rašė keleivis. 



Prašymo forma

Jis patikslino, kad užpildžius prašymą buvo pritaikyta 10 procentų nuolaida. Bendrovės internetiniame puslapyje nurodyta, kad nuolaidos taikomos 6 ir daugiau žmonių grupėms, bilietus perkant kasose ir užpildant laisvos formos prašymą.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai Novilė Aleksejevaitė DELFI patvirtino vyro minėtas sąlygas dėl nuolaidos gavimo.

 Ji teigė, kad ateityje situacija turėtų keistis.

„Kol kas grupės bilietus galima įsigyti tik bilietų pardavimo kasose, čia reikia užpildyti laisvos formos prašymą, kuriame būtų pateikta bilietų pardavimui reikalinga informacija: bilietų skaičius, maršrutas, traukinio numeris, išvykimo data. Siekdami keleiviams sudaryti patogesnes sąlygas įsigyti bilietus, jau pradėjome programavimo darbus, kuriuos pabaigus grupės bilietus bus galima įsigyti ir perkant internetu www.traukiniobilietas.lt. Kai tik atsiras tokia galimybė, prašymų pildyti nebereikės nei perkant grupės bilietus internetu, nei kasose“, - sakė N. Aleksejevaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)